וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדידס השיקה את הכדור הרשמי לגמר ליגת האלופות

הכירו את Istanbul 21: חברת הענק חשפה את הכדור הרשמי לגמר של המפעל היוקרתי. הכדור החדש מעניק לשחקנים שליטה, יציבות ואחיזה בטוחה ובנוסף מספק מגע חלק ומשופר לדיוק גבוה יותר על המגרש

טעות. אדידס,
הכדור החדש מעניק לשחקנים שליטה, יציבות ואחיזה בטוחה/אדידס

חברת adidas חשפה את כדור הגמר הרשמי לליגת האלופות 2021, "Istanbul 21" - שהושק לכבוד חגיגות 20 השנים למוטיב הכוכב המאפיין ומעטר את כדורי הגמר של הליגה, בעיצוב ייחודי המשלב את עיצובי כדורי הגמר השונים של שני העשורים האחרונים.

השנה חוגגים adidas ואופ"א 20 שנות מורשת למוטיב הכוכב המאפיין את כדורי הגמר של הליגה, אשר הושק לראשונה בשנת 2001 והפך לאייקון המזוהה עם טורניר הכדורגל הגדול והמרגש ביותר לקבוצות הכדורגל האירופיות. בהתאם לכך זכה הכדור לעיצוב ייחודי, המציג ומשלב את העיצובים של כדורי הגמר השונים משני העשורים האחרונים.

לצד כל אחד מ-20 העיצובים ההיסטוריים המופיעים על הכדור החדש מופיע כיתוב בצבע אדום, המציין את שם השנה והעיר בה התקיים אותו הגמר. לדוגמא: Lisbon 2020, Berlin 2015 וכו'.

seperator

הכדור החדש מעניק לשחקנים שליטה, יציבות ואחיזה בטוחה ובנוסף מספק מגע חלק ומשופר לדיוק גבוה יותר על המגרש. הוא יוצר בעזרת רכיבים ברי קיימא, כחלק מהקפדתה של adidas על ערכי הקיימות ושמירה על הסביבה.

כדור Istanbul 21 החדש יימכר בישראל ויוצע במספר גרסאות: גרסת TRAINING ( 99.9 ש''ח), גרסת LEAGUE (159.9 ש''ח), גרסת PRO (499.9 ש''ח) ואף גרסת מיני (59.9 ש''ח).

* דגם ה-PRO יהיה זמין החל מתאריך ה-27.2*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully