וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "יכול להיות שזה החלון האחרון שלי בנבחרת", זלמנסון הורד מהטיסה ברגע האחרון

15.2.2021 / 9:58

המאמן הלאומי הגיע ארצה אחרי מסע של 24 שעות מאתונה והצטרף לטיסה לפולין לקראת החלון האחרון במוקדמות יורובאסקט 2022: "רוצים לסיים בטעם טוב". בן משפחה של הסנטר התגלה כחיובי לקורונה, בנבחרת הוחלט שלא לקחת סיכונים

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש. האתר הרשמי של פנאתינייקוס, אתר רשמי
מסע ארוך לישראל. קטש/אתר רשמי, האתר הרשמי של פנאתינייקוס

נבחרת ישראל בכדורסל יצאה הבוקר (שני) לפולין בטיסה שכורה לקראת המשחקים נגד נבחרות רומניה וספרד בסוף השבוע הקרוב במוקדמות יורובאסקט 2022. הנבחרת כבר העפילה לאליפות אירופה מהמקום הראשון בבית, אך תרצה לסיים את המוקדמות במצב הטוב ביותר, למרות חסרונם של כמה שחקני מפתח בראשם הקפטן גל מקל.

מאמן הנבחרת עודד קטש נחת בישראל אחרי מסע של 24 שעות, והמריא עם השחקנים בעוד בקבוצתו קיימת מכת קורונה עם שמונה שחקנים חולים, "מהבחינה הזאת יצא טוב, אני לא צריך להפסיד משחקים עם פנאתינייקוס. אנחנו מרוכזים בנבחרת, יש לנו שבוע אינטנסיבי וכיף, אני גם מתגעגע לכולם. אני גאה לסיים את החלון הזה אחרי שהעפלנו כבר, אבל רוצים לסיים בטעם טוב. אני אחרי מסע של יותר מ-24 שעות דרך פרנקפורט וטיסות חילוץ רק כדי להגיע לכאן ולצאת עם הנבחרת. המציאות מטורפת ואני מקווה שכולם בסוף יתחסנו ונוכל לצאת מזה".

קטש עשוי לסיים את דרכו בנבחרת בעקבות מינויו בפנאתינייקוס, וייתכן שאלו משחקיו האחרונים כמאמן הלאומי: "יכול מאוד להיות שזה החלון האחרון שלי, אבל זה גם בסדר. אני גאה בדרך, ואם זה יהיה החלון האחרון אני מקווה שמישהו ימשיך את הדרך כי יש עתיד טוב".

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש עם עידן זלמנסון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
בנבחרת החליטו שלא לקחת סיכון. זלמנסון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

על המטרות של הנבחרת והאפשרות לבצע שינויים ברוטציה אמר המאמן: "התגבשה פה קבוצה שנורא נהנית לשחק ביחד על המגרש ולהיות ביחד, זה המפתח. אני שותף לזה ואני מתרגש ונהנה. לא יהיו שום נסיונות, כל מי שישחק מגיע לו. במצב אחר הייתי אומר שנראה שחקנים צעירים, אבל גם ככה הנבחרת צעירה מאוד. אם יהיה אפשר לתת לעוד שחקן או שניים להיכנס ולהרגיש ולקבל את ההזדמנות, נעשה את זה".

עידן זלמנסון הורד מהטיסה ברגע האחרון אחרי שבן משפחה שלו התגלה כחיובי לקורונה והוחלט שלא לקחת סיכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully