וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ג'רמי פארגו חתם עד לסיום העונה

15.2.2021 / 12:02

הגארד הוותיק (35, 1.88) יחזור לקדנציה חמישית בישראל ויצטרף לקבוצה של גיא גודס. טריי לואיס עשוי לשלם את המחיר ולעזוב. על המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

ג'רמי פארגו שחקן מכבי ראשון לציון. אתר רשמי מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
שוב בישראל. ג'רמי פארגו/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי ראשון לציון

מכבי ראשון לציון החתימה היום (שני) את ג'רמי פארגו עד לסיום העונה. על המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט בשבוע שעבר. הגארד האמריקאי שיחזור לקדנציה חמישית בליגת העל אמור להגיע במקומו של טריי לואיס שרשם יכולת מאכזבת בתקופה האחרונה, אך התעלה והרשים בחצי גמר הגביע.

"ראשון לציון שמחה לבשר על החתמתו של פארגו במדי הקבוצה לעונת 2020/21", נמסר מהקבוצה. "אנחנו שמחים לבשר על הצטרפותו של שחקן בסדר גודל של ג'רמי ומאמינים שהוא יביא לנו המון ניסיון, מנהיגות ויכולות", אמר גיא גודס.

פארגו (35, 1.88 מ') החל את הקריירה המקצוענית שלו בגלבוע/גליל, זכה באליפות ועבר למכבי תל אביב. בקיץ 2011 הגיע ל-NBA כשחתם בממפיס, ושיחק גם בקליבלנד ופילדלפיה לפני שהגיע לצסק"א מוסקבה בעונת 2013/14. בעונה שלאחר מכן שב לישראל למכבי תל אביב תחת גודס.

התחנות הבאות שלו היו בסין, איטליה, ליגת הפיתוח ולבנון לפני ששב בעונת 2017/18 למדים הצהובים ואף שיחק בקבוצה בעונה לאחר מכן אז סבל מפציעות רבות. בעונת 2019/20 שיחק בליגת הפיתוח לפני שקיבל הזדמנות בגולדן סטייט ווריירס. את העונה סיים בהפועל ירושלים, אך למרות הצגה גדולה שלו בחצי גמר הפיינל פור, לא הוביל את הקבוצה לתואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully