וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ויטור יחתום, פערים מול ז'וזואה, לוי או מימר יאמנו

15.2.2021 / 7:19

הבלם על סף חתימה על חוזה חדש. לעומתו, מול הקשר יש עדיין פערים כספיים והצדדים עוד צריכים לעבור כמה משוכות במשא ומתן כדי שגם הוא יחתום

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 2:2/ספורט 1

בהפועל באר שבע מאמינים כי למרות הפציעות וההיעדרויות, מיגל ויטור הוא עדיין המנהיג של הקבוצה והאיש המרכזי בחדר ההלבשה ולכן התגברו במועדון על כל הלבטים והבלם הפורטוגלי יסגור אולי אפילו השבוע על חוזה חדש לעונה הבאה. בבאר שבע מאמינים שגם ז'וזואה ישאר.

ויטור יעשה מאמץ לחזור להרכב כבר במשחק הגביע מול מכבי תל אביב ביום ראשון. מהבדיקה שנערכה לו לא עולה כי יש לו פציעה מיוחדת והוא אמור לשוב לשחק לכל המאוחר במשחק הליגה מול בית"ר ירושלים בעוד שבועיים, אך הוא עשוי לחזור כבר ביום ראשון לגביע. ז'וזואה כזכור ייעדר גם ממשחק הגביע שיהיה המשחק הרביעי שהוא מחמיץ בגלל אירוע היריקה על אבי ריקן.

ז'וזואה קשר הפועל באר שבע. ., אריאל שלום
גם הוא יחתום? ז'וזואה/אריאל שלום, .

מחר תיערך לאור דדיה בדיקה נוספת בכתפו אותה פרק שלשום במשחק מול הפועל חיפה ורק לאחר מכן יתברר כמה זמן הוא ייעדר. כזכור גם דוד קלטינס ייעדר מהמשחק הקרוב בגביע בשל צבירת כרטיס צהוב חמישי.

היום לא תקיים הקבוצה אימון אבל מחר כשתשוב להתאמן אמורה הפועל באר שבע לקבל מאמן חדש כאשר מירב הסיכויים שזה יהיה רוני לוי או שרון מימר. מי שיחלו להתאמן עם הקבוצה הם חאתם עבד אלחמיד ופארלי רוזה שעשו בדיקת קורונה נוספת ויצאו שליליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully