וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה חזר להתאמן אחרי כשלושה חודשים, סבאלטה: "מסי חייב לחוות את הפרמיירליג"

הבלם שנפצע בסוף נובמבר התאמן לראשונה ועשוי לקחת חלק במשחק מול פריז סן ז'רמן. מגן מנצ'סטר סיטי לשעבר המליץ לכוכב ברצלונה לעבור לאנגליה

תקציר: סביליה - ברצלונה 0:2/ספורט 1

ליאו מסי שוב נמצא בכושר שאפיין אותו לאורך כל הקריירה. כוכב ברצלונה הלהיב אמש ביום שבת עם צמד יפהפה ב-1:5 על אלאבס, אבל עתידו עדיין ממשיך להעסיק את כולם. חוזהו של מסי כידוע יפוג בקיץ והפייבוריטית הגדולה להחתים אותו היא פריס סן ז'רמן של ניימאר, בה יש מושבה ארגנטינאית שכוללת את אנחל די מריה, לאנדרו פארדס, מאורו איקרדי וגם המאמן מאוריסיו פוצ'טינו.

אלא שפאבלו סבאלטה, מגן מנצ'סטר סיטי לשעבר וחברו של מסי לנבחרת ארגנטינה, המליץ למסי לעבור דווקא לאנגליה בריאיון שערך ל"סאנדיי מירור" האנגלי.

פפ גווארדיולה עם ליאונל מסי. AP
בדרך לאיחוד? מסי ופפ/AP

"ליאו משחק ב"לה ליגה" הרבה שנים ואני חושב שזו תהיה אטרקציה נהדרת עבורו לחוות את הכדורגל האנגלי", אמר סבאלטה והוסיף: "מנצ'סטר סיטי מציעה תנאים נהדרים, הוא מכיר היטב את פפ וגם את המנהל הספורטיבי צ'יקי בגיריסטיין והמנכ"ל פראן סוריאנו".

סבאלטה התייחס גם לחברות של מסי עם קון אגוארו: "הוא חבר קרוב שלו. זו תהיה החלטה נהדרת לליאו לעזוב את ברצלונה. יש שם אנשים שיעזרו לו להתאקלם מהר. אם ליאו יחליט לעזוב את ברצלונה וירצה לשחק בליגה הטובה בעולם, אז הוא חייב לחוות את החוויה של הפרמיירליג בעצמו".

אחרי הקיץ הסוער שעבר עליו וההחלטה להישאר בעל כורחו בברצלונה, מסי פתח לא טוב את העונה אך חזר לאחרונה לכושר נהדר. הפרעוש כבש 15 שערי ליגה (שני רק לסוארס) וביום שלישי יארח עם קבוצתו את פריז סן ז'רמן במשחק הראשון מבין שניים בליגת האלופות. הצרפתים ינסו לנקום על ה-1:6 ההיסטורי, אבל יחסרו את ניימאר, אותו ניימאר שכיכב באותו 1:6 עם שער מרהיב בבעיטה חופשית ובישול של הגול של סרג'י רוברטו עמוק בתוספת הזמן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
חזר לאימונים. פיקה/רויטרס

בלם ברצלונה ג'רארד פיקה שב להתאמן לראשונה מאז שנפצע בסוף נובמבר. פיקה נפצע בברכו, ותחילה סברו בברצלונה כי יזדקק לניתוח, אולם אחרי בדיקות נוספות הצטווה הבלם לנוח עד ששב לאימוני הקבוצה היום לקראת המשחק מול פריז סן ז'רמן בליגת האלופות. לא ברור אם פיקה יפתח בהרכב או יתחיל את המשחק מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully