וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס החמיא לשחקניו: "הם הגיבו מצוין"

מאמן הצהובים היה מרוצה מיכולת שחקניו במהלך ה-81:100 הקליל על הפועל חולון. דדאס: "לא היינו החולון שאתם רגילים לראות"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
ספרופולוס/דני מרון

לא מעט חיוכים נרשמו בקרב אנשי ושחקני מכבי תל אביב, לאחר שהאלופה הביסה הערב (ראשון) ללא יותר מידי קשיים 81:100 את הפועל חולון. האורחת הגיעה מעט שפופה לאחר ששמטה יתרון בן 17 נקודות ברבע הרביעי בחצי גמר הגביע ביום חמישי, ונקלעה לפיגור גדול כבר בפתיחה. למרות ניסיונות קאמבק של האורחת, ועל אף שדורסי וסנדי כהן הורחקו, הקבוצה של דדאס לא באמת איימה על הניצחון הצהוב, וסופרת כבר שישה הפסדים העונה. שני המאמנים לא היו רגועים במהלך המשחק, כשדדאס זעם על שחקניו, בעוד ספרופולוס הטיח את הלוח ברצפה.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "השחקנים היו מאוד מפוקסים מנטאלית, התחלנו את המשחק טוב מאוד התקפית והגנתית, היינו ביתרון דו ספרתי, שמרנו אותם על סקור נמוך, והצורה ששיחקנו את המשחק הזה, הגיע לנו לנצח. אני שמח מאיך שכריס ג'ונס שיחק ושיבחתי אותו בחדר ההלבשה, לא היה קל מה שהוא עשה, לשחק אחרי כל כך הרבה זמן ולשחק ככה. שיחקנו הרבה משחקים במסגרת המקומית, אני מרוצה מאיך שאנחנו נלחמים, אנחנו עדיין עומדים בכל היעדים שלנו, זכינו בגביע ווינר, בגמר הגביע, מובילים את הליגה ונלחמים על העלייה לפלייאוף ביורוליג. זה השלב הכי חשוב של העונה וצריך להביא את המקסימום כדי להצליח ברוב היעדים ואולי בכולם. ננסה חזק לעמוד בהכל".

מאמן הצהובים החמיא לשחקניו: "עוזר בלייזר שיחק שני משחקים מדהימים, הוא היה האקס פקטור שוב, יובל היה מצוין בשני המשחקים, ג'ונדי היה טוב מאוד וניהל את המשחק, כל השחקנים הופיעו נהדר. היה לי את ההזדמנות לתת מנוחה לסקוטי, אנג'לו ואנטה, אני חושב שכל השחקנים שבאו לשחק הגיבו מצוין. הבעיה הייתה שטיילר הורחק מוקדם מדי, רציתי שהוא ישחק יותר וייכנס לקצב. הוא ימצא את זה דרך האימונים".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. דני מרון
דדאס/דני מרון

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס: "שילמנו על חוסר אנרגיות, כולם ראו שלא היינו באותו הכוח, אולי לא התשוקה, לא התאוששנו מהמשחק הקודם. היו לנו בעיות שיצאו מהמשחק הקודם, כריס ג'ונסון הרגיש לא טוב תוך כדי המשחק וזה הרג אותי במהלך המשחק, להם היו 4 שחקנים שלא שיחקו בחמישי, ולא הצלחנו לעמוד מול האנרגיה שלהם".

היווני המשיך: "לא היינו החולון שאתם רגילים לראות, והשלשות של סנדי כהן היו פקטור, חתכנו את ההפרש ל-7-8 הפרש, אבל לא יותר מזה. היה לנו בעיות של אנרגיה ביחד עם זה שמכבי היו יותר רעננים. בכל משחק אני בא באינטנסיביות, בהתחלה הייתי רגוע גם כשלא שיחקנו טוב, אבל אי אפשר ככה לאורך זמן. לא ציפיתי שכריס ייצא מהמשחק, הייתה לנו בעיה באנרגיה. המשחק הקודם השפיע ברמה הזאת. אם הם היו משחקים באותו הסגל, אולי המצב היה שונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully