וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני הרצליה ניצחה 79:91 את הפועל חיפה

האדומים מהכרמל נקלעו לפיגור דו ספרתי, הפכו, אך רבע אחרון נהדר של המארחת קבע ניצחון ליגה חמישי בעונה לקבוצה של דרוקר

קינן אוואנס שחקן הפועל חיפה. אלעד נבו, מערכת וואלה!
הפועל חיפה רוצה להמשיך בעונה הנהדרת שעוברת עליה. אוואנס/מערכת וואלה!, אלעד נבו

בני הרצליה רשמה הערב (ראשון) ניצחון שלישי בארבעת משחקי הליגה האחרונים, לאחר שגברה בביתה 79:91 על הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. הקבוצה של שרון דרוקר פתחה טוב מאוד את המשחק וסיימה את הרבע הראשון ביתרון דו ספרתי, אך האורחת התפוצצה ברבע השני אותו ניצחה 21:34 וירדה להפסקת המחצית ביתרון. הרבע השלישי הסתיים ביתרון קל לאורחת, כשברבע המכריע טסה הרצליה וניצחה את הרבע 10:23 בדרך לניצחון חמישי העונה. הפועל חיפה יורדת למאזן 5:9.

קלעו להרצליה: אלייז'ה תומאס 19 נקודות ו-6 ריבאונדים, קוטי קלארק (12 ריב', 7 אס') 17, מקס היידגר 16 ו-5 ריב', אבירם זליקוביץ' 10, עבדול גארדי 9, יאיר קרביץ 8 ו-6 ריב', אייזאה אייזנדורף 7, אלישי כדיר 5.

קלעו להפועל חיפה: עמית שמחון 20, ראקים באקלס (7 ריב') וקינן אוואנס (6 ריב') 14 כ"א, ג'ייסון סיגרס 11, איגור נסטרנקו 10, טיילור רוצ'סטי 7, כרם משעור 2, לנארד פרימן 1.

שחקן בני הרצליה מקס היידגר. דני מרון
הרצליה גמלה להפועל חיפה על ההפסד מהסיבוב הראשון. היידגר/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

הרצליה פתחה טוב מאוד את המשחק, כשמנגד הפועל חיפה התקשתה לקלוע סל. לאחר חמש דקות הוליכה המארחת 3:11. המארחת המשיכה ללהוט במהלך הרבע הפותח בהובלת אלייז'ה תומאס, וירדה להפסקה בין הרבעים ביתרון 15:26.

רבע 2:

הקבוצה של אלעד חסין התעוררה ברבע השני ונכנסה לעניינים אט אט. עמית שמחון וקינן אוואנס החלו להתחמם, כשאיגור נסטרנקו עבד קשה מתחת לסלים. האורחת סגרה ריצת 2:18 לקראת הירידה להפסקה, כשסל ועבירה של כרם משעור קבעו 41:45 אדום. במחצית הוליכה הפועל חיפה 47:49.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל חיפה בכדורסל ג'ייסון סיגרס. אלעד נבו, מערכת וואלה!
הפועל חיפה הפכה ברבע השני, אך רשמה הפסד חוץ נוסף. סיגרס/מערכת וואלה!, אלעד נבו

רבע 3:

הקבוצה של חסין המשיכה בריצה הנהדרת שלה מסוף הרבע השני וגדילה את יתרונה ל-8 הפרש. עם זאת, המארחת לא אמרה נואש והשיבה לעצמה את היתרון בעזרת ריצת 0:9. הפועל חיפה מצדה גם לא ישבה בחיבוק ידיים והשיבה לעצמה את היתרון בעזרת דקות טובות של באקלס. לקראת הרבע המכריע, צמוד באולם היובל - 68:69 להפועל חיפה.

רבע 4:

ריצת 0:7 מקומית בפתיחת הרבע המכריע העבירה את היתרון שוב צד, הפעם לזה של הרצליה. שלשה של מקס היידגר קבעה 72:80 למארחת. המארחת המשיכה לרוץ, בעוד הפועל חיפה החטיאה שוב ושוב, כולל סלים קלים ובסיום הרצליה רושמת ניצחון 79:91.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully