וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבחאל צפוי להחמיץ את אטאלנטה, זידאן: "אין לי הסבר לפציעות האלה"

המגן הימני נפצע שוב בשריר הירך האחורי וככל הנראה ייעדר מהמשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. המאמן: "זה קורה יותר מדי, אני לא מבין למה". קרוס: "הפציעות מטרידות אותנו"

דני קרבחאל שחקן ריאל מדריד לאחר פציעתו. Quality Sport Images, GettyImages
רק חזר ושוב הושבת. דני קרבחאל/GettyImages, Quality Sport Images

ריאל מדריד עשתה הערב (ראשון) את העבודה עם 0:2 קליל על ולנסיה שצימק את הפער מאתלטיקו המוליכה בחזרה לחמש נקודות, אבל שוב היה מישהו שנפל קורבן בעונה עמוסת פציעות. דני קרבחאל, שרק חזר מפציעה והעמיק מעט את הסגל החסר של זינדין זידאן, נפצע בשריר הירך האחורי ונאלץ לצאת כבר בדקה ה-28. על פי הדיווחים, הוא יחמיץ כמעט בוודאות את המשחק הראשון מול אטאלנה בשמינית גמר ליגת האלופות בעוד 10 ימים.

רשימת הפצועים של ריאל מדריד כבר כוללת את הקפטן סרחיו ראמוס וכן את אדן הזאר, מרסלו, אדר מיליטאו, אלברו אודריוסולה, פדריקו ואלוורדה ורודריגו.

טוני קרוס עם קאסמירו שחקני ריאל מדריד. Soccrates Images, GettyImages
"אסור ליפול יותר מדי". טוני קרוס/GettyImages, Soccrates Images

טוני קרוס, כובש השער השני, התייחס לפציעות ואמר: "כן, אנחנו מאוד מוטרדים מכך שאנחנו מאבדים כל כך הרבה שחקנים חשובים בגלל פציעות. השער? אני אוהב להבקיע, אבל יש לי משימות אחרות שעליי לעשות עבור הקבוצה".

עוד אמר הקשר הגרמני: "אנחנו צריכים להשיג שלוש נקודות בכל משחק, כל השאר לא תלוי בנו. גם אם ננצח בכל המשחקים, אנחנו לא יודעים אם זה יספיק. לכן אנחנו מתרכזים בשלנו. אם אנחנו רוצים להיות אלופים, אסור לנו ליפול יותר מדי".

עוד בוואלה!

ריאל מדריד ניצחה 0:2 את ולנסיה וצימקה שוב את הפער מאתלטיקו

לכתבה המלאה
זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
לא מבין מדוע כל הזמן נפצעים לו שחקנים. זינדין זידאן/רויטרס

זינדין זידאן התמקד גם הוא בפציעות ואמר בסיום: "אני לא מבין את זה. זה קורה יותר מדי, ואני מודאג. אנחנו מאבדים שחקנים וזה מפריע לי. חבל לי עבור קרבחאל, הוא חזר לעצמו ושיחק טוב. הוא חשוב לנו. אין לי הסבר לפציעות האלה. זה בעייתי, יש לנו לוח צפוף ולא עברנו הכנה נורמלית לעונה".

על השיפור בהגנה, שאפשרה ליריבות לבעוט רק פעם אחת לשער בשני המשחקים האחרונים, אמר המאמן: "השיפור שלנו הוא הוכחה שאנחנו מאמינים במה שאנחנו עושים. לפעמים יש קשיים וצריך לדעת להתגבר עליהם. זה הכדורגל. נמשיך ככה, אנחנו על הגל. נאמין בעצמנו ונקווה להמשיך במאבק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully