וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 81:100 את הפועל חולון

עוז בלייזר שוב להט, והאלופה ברחה ליתרון דו ספרתי על הסגולים עוד ברבע הראשון. דורסי וסנדי כהן הורחקו, חולון רצה 0:12, אך הצהובים שוב ברחו וסגרו עניין. קליין ערך בכורה בצהוב מול האקסית. שני המאמנים השתוללו על הספסלים

שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר עם אלייז'ה בריאנט. דני מרון
שוב חגג על חולון. בלייזר/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב טי. ג'יי. קליין מול שחקן הפועל חולון גיא פניני. דני מרון
עלה לדקות בכורה מול האקסית. קליין מול פניני/דני מרון

שלושה ימים אחרי המותחן הנהדר ביניהן בחצי גמר גביע המדינה, אירחה הערב (ראשון) מכבי תל אביב את הפועל חולון והביסה אותה בקלילות 81:100. הקבוצה של ספרופולוס פתחה את המשחק בסערה וברחה ליתרון דו ספרתי מהיר, כשהיריבה נראית כמי שעדיין לא התאוששה מההפסד הכואב ביום חמישי. עוז בלייזר שוב הצטיין במדי האלופה וקלע 19 נקודות להן הוסיף 6 ריבאונדים. גם אותלו האנטר (19) בלט אצל הצהובים כשאקס חולון טי. ג'יי. קליין עלה להופעת בכורה בצהוב ונראה לא רע בכלל יחסית למשחק ראשון עם חבריו החדשים.

המארחת איבדה את טיילר דורסי בעבירה בלתי ספורטיבית ועבירה טכנית שנשרקה לחובתו, אך זה לא באמת איים על זהות המנצחת. חולון הצליחה להוריד את ההפרש לחד ספרתי בפתיחת הרבע הרביעי, וספרופולוס המתוסכל זעם על שחקניו. הצהובים יצאו מפסק הזמן בסערה, טסו שוב ל-20 הפרש וסגרו עניין, למרות שגם סנדי כהן הורחק במהלך הגארבג' טיים ברבע הרביעי. חולון עם הפסד שישי העונה.

קלעו למכבי תל אביב: עוז בלייזר 19 נקודות ו-6 ריבאונדים, אותלו האנטר 17, כריס ג'ונס 15 ו-9 אס', יובל זוסמן 11, טי. ג'יי. קליין (6 ריב') וסנדי כהן 9 כ"א, אלייז'ה בריאנט (7 ריב') ודראגן בנדר 8 כ"א, ג'ון דיברתולומאו ועידן אלבר 2 כ"א.

קלעו להפועל חולון: אייזאה מיילס 18, סי. ג'יי. האריס 14, מקסים דה זאו 11, גיא פניני 9, עודד ברנדוויין וטיירוס מגי 8 כ"א, ווילי וורקמן 7, פרדריק בורדיון 6.

שחקן הפועל חולון טיירוס מגי מול שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. דני מרון
חולון רושמת הפסד שני תוך שלושה ימים מול הצהובים. מגי מול זוסמן/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

האלופה פתחה חזק ורצה ל-0:6 מהיר. המארחת עלתה מהר ליתרון דו ספרתי, 3:13, כשחולון נראית כמי שעדיין לא התאוששה מההפסד בחצי גמר הגביע. טיילר דורסי ביצע עבירה בלתי ספורטיבית, ומחה בצורה קולנית, מה שגרר גם עבירה טכנית - והגארד הצהוב סיים את חלק במשחק בשלב מוקדם מאוד. פניני הוריד ל-17:13 בלבד בשלשה, אך בנדר וקליין דאגו להחזיר את הפער לדו ספרתי 13:25.

רבע 2:

קליין קלע שלשה, בלייזר שהיה נהדר ביום חמישי המשיך להיראות טוב מאוד ומכבי תל אביב עלתה כבר ל-18:38. חולון הגיבה בריצת 0:12 בחסות סי. ג'יי. האריס ואייזאה מיילס והתקרבה לצהובים. בלייזר והאנטר דאגו להחזיר את ההפרש לדו ספרתי, ולהפסקה ירדו מכבי תל אביב ביתרון 36:46.

שחקן מכבי תל אביב טיילור דורסי. דני מרון
עבירה בלתי ספורטיבית וטכנית לחובתו סיימו את דרכו במשחק כבר ברבע הראשון. דורסי/דני מרון

רבע 3:

חולון הורידה את ההפרש למינוס שמונה בפתיחת הרבע השלישי, אך המארחת רצה 0:9 ועלתה שוב להפרש נוח. אייזאה מיילס היה הבולט בשחקני חולון והעלה את מאזנו האישי ל-18 נקודות, אך הקבוצה של דדאס נראתה כבויה וראתה את הצהובים מגדילים את ההפרש. 59:77 למכבי תל אביב בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

חולון פתחה את הרבע המכריע בריצה נוספת, הפעם 0:8 ושוב חזרה למשחק. מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס לא אהב את מה שראה, הוריד את שחקניו לפסק זמן במהלכו הטיח את הלוח ברצפה מרוב כעס. הצהובים טסו שוב ליתרון בן 20 נקודות וגמרו סופית את המשחק, כשבתווך סנדי כהן הורחק גם הוא, אך זה לא שינה כהוא זה את זהות המנצחת. 81:100 למכבי תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully