וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 8 דקות למנור סולומון בתיקו של שחטאר דונייצק לפני מכבי תל אביב

ארבעה ימים לפני המשחק מול הצהובים, הישראלי לא הושיע ב-0:0 של שחטאר מול קולוס קובאליבקה. תיקו בין רפאלוב (90 דקות) לשמיר (16 דקות), ירין פרץ הורחק בתבוסה של קרמיוטיסה, עוד הפסד לאלי דסה עם ויטסה

שחקן שחטאר דונייצק, מנור סולומון. GettyImages
ביום חמישי הוא בבלומפילד. מנור סולומון/GettyImages

ארבעה ימים לפני המשחק הראשון מול מכבי תל אביב בשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית, חזרה היום (ראשון) שחטאר דונייצק מפגרת חורף של חודשיים לליגה האוקראינית עם 0:0 מאכזב מול קולוס קובאליבקה. מנור סולומון עלה כמחליף רק בדקה ה-82 ולא הושיע, והקבוצה של לואיס קסטרו מפגרת כעת בשלוש נקודות אחרי המוליכה דינמו קייב.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנטוורפן, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול סטנדרד ליאז', אצלה עדן שמיר נכנס כמחליף בדקה ה-74. רפאלוב הוחלף בתוספת הזמן וקבוצתו נותרה במקום השני בליגה הבלגית, בעוד ליאז' מדורגת שישית.

* גיא מלמד לא שותף בהפסד של סט ג'ונסטון 2:1 לסלטיק. ניר ביטון הפצוע לא נכלל בסגל של הירוקים, שפיגרו בדקה ה-50 משער של שון רוני, אבל הפכו את הקערה עם צמד מהיר של אודסון אדואר בדקות 60 ו-62.

* דור חוגי השלים 90 דקות ב-1:1 של סט פולטן במשחק התחתית אצל ריד במחזור ה-17 באוסטריה. קבוצתו במקום התשיעי (מתוך 12) ובמאזנה 17 נקודות.

שחקן סנט פולטן, דור חוגי. Johannes Schedl, GettyImages
תיקו במשחק התחתית. דור חוגי/GettyImages, Johannes Schedl

* ירין פרץ הורחק בדקה ה-53 בהפסדה הביתי של קרמיוטיסה 3:0 לאולימפיאקוס ניקוסיה. עדן הרשקוביץ' נכנס כמחליף בדקה ה-74.

* גידי קאניוק שיחק 88 דקות בניצחון של נאקון רצ'אסימה 0:1 על סופאנבורי בליגה התאילנדית. המחליף צ'יטצ'אנוק קסאייסנסורינת'ונה כבש בדקה ה-62 והרחיק את קבוצתו של הישראלי מהתחתית.

* בוריס קליימן פתח בשערה של וולוס, שניצחה 1:2 בחוץ את אופי כרתים ועלתה למקום השמיני בליגה היוונית עם 24 נקודות מ-21 משחקים.

* אלי דסה השלים 90 דקות בהרכבה של ויטסה, שנמצאת במשבר והפסידה הפעם 2:0 בבית לטוונטה. הקבוצה מארנהם לקחה רק נקודה אחת מ-12 האחרונות וירדה כעת למקום הרביעי בליגה ההולנדית.

* אריאל הרוש נותר על הספסל של הירנביין בהפסד 3:1 לאלקמאר החזקה במחזור ה-22 בהולנד.

* דיא סבע שיחק 16 דקות כמחליף בהפסדה הביתי של אל נאסר 1:0 לאל וואסל וקבוצתו במקום החמישי באיחוד האמירויות עם 27 נקודות אחרי 16 מחזורים.

* בן שהר שיחק חמש דקות כמחליף בניצחונה של אפואל ניקוסיה 1:3 על נאה סלאמיס בליגה הקפריסאית. החלוץ הישראלי החליף את האנגלי ג'ו גארנר שכיכב עם שלושער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully