וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יונתן כהן ייעדר שלושה שבועות נוספים, יחמיץ את המשחקים מול שחטאר

14.2.2021 / 14:18

בשורה מאכזבת לאלופה: כהן נפצע באותו מקום בשריר, וייעדר משני המשחקים החשובים בליגה האירופית. כהן: "אחזור חזק יותר"

תקציר: הפועל כפר סבא - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

בשורה מאכזבת למכבי תל אביב: יונתן כהן ייעדר כשלושה שבועות נוספים. כהן נפצע שוב בחימום אתמול (שבת), לפני המשחק מול הפועל כפר סבא, באותו מקום בו קרע את שריר הארבע ראשי, אחרי שנפתחה הצלקת של איחוי הקרע הקטן. היום צייץ השחקן: "אחזור חזק יותר".

העונה הוא היה אחד השחקנים הבולטים בשורות הצהובים, כשכבש 9 שערי ליגה ובישל עוד 5. בליגה האירופית הוא כבש פעמיים. האלופה אומנם בכושר טוב בליגה, אבל מתכוננת לשני המשחקים מול שחטאר דונייצק בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, כך שמדובר בבשורה מאכזבת גם לשחקן וגם למועדון. המשחק הראשון מול שחטאר ייערך ביום חמישי, ה-18 בפברואר, ואילו הגומלין ייערך באוקראינה ב-25 בפברואר.

כהן אמור לחזור רק בתחילת חודש מרץ, כך שבנוסף למשחקים באירופה נראה שהוא יחמיץ גם את משחק הגביע מול באר שבע ואת משחקי הליגה מול אשדוד, הפועל חיפה ובית"ר ירושלים.

כהן התאמן כל השבוע בצורה מלאה וכבר חשב שיהיה בסגל מול הפועל חדרה ביום רביעי, אבל אז הוחלט לתת לו עוד משחק בחוץ. אתמול הוא נפצע כבר בחימום ולכן בטוחים בקבוצה שלא נעשתה טעות איתו. "זה לא שיונתן נפצע במחצית השנייה בגלל עומס על השריר. הוא נפצע ממש בסוף החימום כשהגוף עדיין ער וטרי", אמרו בקבוצה.

הפציעה של כהן עלולה להרוס לו את תכניות העזיבה של מכבי תל אביב בקיץ. החלוץ היה אמור להיות במעקב בצמד המשחקים מול שחטאר דונייצק. הקבוצות שמתעניינות בו רצו לבחון אותו בשני המשחקים הצפויים ברמה האירופית הגבוהה וכעת לא יוכלו להתרשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully