וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הביקורת של שמידט, בהולנד חסו על זהבי: "רק הסיומת הייתה חסרה"

איינדהובן בעטה 35 פעמים לשער וסיימה בתיקו דרמטי, המאמן אובד עצות: "בלתי אפשרי לא לנצח משחק כזה". בתקשורת המקומית דווקא חילקו לישראלי ציונים גבוהים: "היה חרוץ וטוב"

תקציר ה-2:2 של פ.ס.וו איינדהובן עם דן האח/ספורט1

האליפות הולכת ומתרחקת מערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן. החלוץ הישראלי פתח אמש (שבת) בהרכב במשחק הליגה מול דן האח, שהסתיים ב-2:2 מאכזב מאוד מבחינת הקבוצה, עם שער שוויון של אקס מכבי חיפה מיכיל קראמר בתוספת הזמן. אחרי התיקו, אייאקס עשתה את המוטל עליה כשגברה 0:2 על הראקלס והגדילה את הפער בפסגה לשש נקודות.

זהבי שהשלים 85 דקות, הגיע להרבה מצבים אבל לא כבש, בדומה לחבריו לקבוצה. בסך הכל, בעטה פ.ס.וו 35 פעמים לשער, אבל לא ניצחה. "בלתי אפשרי לא לנצח משחק כזה", התאכזב המאמן רוג'ר שמידט בסיום. "כל מי שמבין כדורגל, יודע ששיחקנו היטב. עשינו הכל נכון, אבל אנחנו חייבים לכבוש לעיתים קרובות יותר. לא היינו מספיק טובים מול השער".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן מאוכזב. Soccrates Images, GettyImages
הכדור מיאן להיכנס. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

אבל למרות הביקורת של שמידט על החלוצים שלא ניצלו את אינספור ההזדמנויות כדי להכריע את המשחק, בהולנד החמיאו לזהבי ולשותפו בחוד דונייל מאלן. "זהבי רשם משחק חרוץ וטוב. רק הסיומה הייתה חסרה לו", כתבו באתר FCupdate, שם העניקו לזהבי ציון 7 - השני הכי גבוה בקבוצה אחרי מאלן שקיבל 7.5.

באתר Voetballinernational נתנו לזהבי ציון 6 וכתבו: "היו לו ולמאלן הרבה הזדמנויות להכריע את המשחק, אבל שוער דן האח היה בשיאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully