וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן "עשה פרצופים" אחרי שהוחלף, מאמן ויאדוליד: "מצפה לתגובות אחרות"

החלוץ נראה מתוסכל אחרי שיצא בדקה ה-67 בקרב התחתית החשוב, בספרד טענו ש"זאת לא הפעם הראשונה שהוא מגיב ככה", המאמן הבין לליבו אבל גם ביקר: "צריך לכבד את שאר השחקנים"

שון וייסמן מתוסכל. החלוץ הישראלי הוחלף אמש (שבת) בדקה ה-67 ב-1:1 של ויאדוליד עם אייבר בקרב התחתית החשוב, ולא הסתיר את חוסר שביעות הרצון שלו מהחילוף.

לפי התקשורת המקומית בויאדוליד, ויסמן "עשה פרצופים ותנועות ידיים כשהבין שהוחלף".

"זו לא הפעם הראשונה שוייסמן מביע כעס כלפי המאמן וכלפי חבריו לקבוצה. גם כשהוא לא מקבל את הכדור, הוא מגיב פעמים רבות בצורה דומה", כתבו בספרד, "וייסמן מתגלה כשחקן עם מזג חם מאוד".

שחקן ריאל ויאדוליד שון וייסמן. Quality Sport Images, GettyImages
"מתברר כשחקן עם מזג חם מאוד". וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

אמש התייחס מאמן ויאדוליד סרג'יו לחילוף של וייסמן ולתגובה שלו, ואמר שהוא מבין לליבו של החלוץ הישראלי, שלא מצא את הרשת במשך יותר מחודש, ורואה איך הקבוצה מעמיקה את המשבר אחרי שישה משחקים ללא ניצחון שמשאירים אותה מתחת לקו האדום.

"אני לא לוקח את זה יותר מדי ברצינות, כי הייתי שחקן בעצמי ואני יודע שאפשר להגיב ככה לפעמים. שון מבין שהוא צריך לשחק, אבל גם לכבד את שאר השחקנים", אמר המאמן, אך הוסיף: "אפשר לאהוב את החילוף או לא לאהוב את החילוף, אפשר לאהוב או לא לאהוב את היכולת שהצגת, אבל אני מצפה לתגובות אחרות מהשחקנים, גם אם אני מבין אותן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully