וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכרות עם מימר ובלבול. פגישה עם לוי. ברקת צריכה להכריע

14.2.2021 / 15:32

המאמן שהחל את העונה בבית"ר ירושלים צפוי להגיע לארץ ולהיפגש עם הבעלים, שתקבל החלטה בקרוב. ברדה החליט להישאר כעוזר

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 2:2/ספורט 1

אלונה ברקת צפויה להחליט במהלך היום (ראשון) על מינוי מאמן קבוע להפועל באר שבע. ההערכה היא שלשרון מימר יש סיכויים טובים לזכות בתפקיד. ברקת, שקיבלה ממ.ס. אשדוד את שגיב יחזקאל בעסקת טרייד עם רמזי ספורי, יודעת שג'קי בן זקן לא ישחרר את רן בן שמעון ומכיוון שאליניב ברדה לא רוצה להמשיך לשמש כמאמן, היא תקבל את ההחלטה בהקדם. רוני לוי ומרקו בלבול עדיין בתמונה, אבל נראה כי ההחלטה תהיה ללכת על מימר אותו מכירה ברקת היטב והוא גם לא מתנה את הגעתו במינוי מראש לעונה וחצי. המאמן שיתמנה יקבל כבר במשחקו הראשון בעוד שבוע את מכבי תל אביב בגביע המדינה.

בעלי הפועל באר שבע תקיים סבב פגישות עם המועמדים שלה לאימון ותחליט על מי היא הולכת בהקדם. מי שעושה את דרכו לארץ הוא רוני לוי שנמצא במקום מכובד ברשימה של ברקת. בעלת הבית תיפגש עם לוי אותו היא לא מכירה כל כך טוב. עם שרון מימר יש לברקת היכרות טובה יותר וגם מרקו בלבול עבד אצלה, כך שגם אותו היא מכירה היטב. במידה שלוי ימונה זה יהיה לעונה וחצי. ברקת רוצה שהמאמן החדש כבר ידריך לקראת משחק הגביע מול מכבי תל אביב בעוד שבוע.

אליניב ברדה, מאמן זמני הפועל באר שבע. ., מאור אלקסלסי
מעדיף תפקיד אחר. ברדה/מאור אלקסלסי, .

בשעות הצהריים הודיע המאמן הזמני אליניב ברדה על חזרה תפקידו המקורי כעוזר. "אוהדים יקרים, לאחר התלבטויות רבות והתייעצויות עם משפחתי ורופאיי, החלטתי בשלב זה להישאר בתפקידי כעוזר מאמן ולהמשיך להתפתח בתפקיד המנהל המקצועי", כתב ברדה באתר הרשמי. "זו זכות גדולה עבורי להשתייך למועדון. אמשיך להתמקד בהצלחת הקבוצה והגשמת מטרותיה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל חיפה והפועל באר שבע נפרדו ב-2:2 דרמטי

לכתבה המלאה
שרון מימר, מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
המועמד המוביל. מימר/שלומי גבאי

עיקרי הדברים

  • אלונה ברקת תכריע בשאלת המאמן הבא של הפועל באר שבע. סיכויים טובים לשרון מימר
  • גם רוני לוי ומרקו בלבול עדיין בתמונה, אבל בניגוד אליהם, מימר לא דורש חוזה לעונה וחצי
  • דאגה מגל הפציעות בקבוצה: קלטינס צפוי למלא את מקומו של אור דדיה שפרק את הכתף
  • באר שבע לא תיענש על שיתופו של קלטינס: הטעות ברישום הייתה של לירן ליאני

יניב טוכמן על הנעשה בהפועל באר שבע

בתוך כך, בקבוצה ימתינו היום לתשובה שלילית נוספת לבדיקת הקורונה של חאתם עבד אלחמיד ופארליי רוזה כדי ששניהם יצטרפו לאימונים. השניים זקוקים לבדיקה שלילית נוספת בטרם יחלו כאמור להתאמן. לרוזה הברזילאי סיכוי יותר טוב לשחק כמחליף מול מכבי תל אביב כיוון שאלחמיד לא היה בפעילות מלאה בסלטיק באחרונה והוא זקוק לזמן כדי לחזור בהדרגה.

בקבוצה מודאגים מגל הפצועים הלא פוסק. אתמול הצטרף לרשימה אור דדיה שפרק את כתפו במשחק מול הפועל חיפה וייעדר כמה שבועות. מי שאמור למלא את מקומו הוא דוד קלטינס שספג אתמול את הצהוב החמישי שלו וייעדר מהמשחק מול בית"ר ירושלים בליגה. בהפועל באר שבע דחו אמש את טענות הפועל חיפה בדבר שיתופו של קלטינס במשחק אתמול כשלחובתו כבר חמישה צהובים. בפורטל ההתאחדות לכדורגל היו רשומים לקלטינס ארבעה צהובים ולאחר שיחה שקיימו בקבוצה עם ראש המחלקה המשפטית בהתאחדות לכדורגל עורך הדין אמיר נבון נמסר להם כי כל עוד רשומים לקלטינס ארבעה צהובים באתר ההתאחדות לכדורגל, זה מה שקובע והוא יכול לשחק מול הפועל חיפה.

בבדיקה שנעשתה אמש טעה השופט לירן ליאני כשציין בדוח שלו מהמחזור הראשון צהוב למרואן קבהא במקום לקלטינס. בכל מקרה הפועל באר שבע בדקה את הדברים ולא צריכה להיענש על טעות שנעשתה בלי קשר אליה.

בקבוצה היו מרוצים מהופעת הבכורה של שגיב יחזקאל לו היו דקות טובות מאוד אתמול אפילו שלא כבש. יחזקאל צפוי להיות החלוץ הבכיר של הקבוצה ולשחק לפני ג'ונתן אגודלו, אנתוני וארן ואיתמר שבירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully