וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי ממשיכה לדרוס, ובכל זאת פפ גווארדיולה מצא ממה להיות מודאג

המנג'ר לא אהב את הפנדל של רודרי ("זה מדאיג אותי, אין לנו בועט אמיתי כרגע"), גונדואן ייבדק. מוריניו: "מרוצה מהשחקנים שלי"

תקציר ה-0:3 של מנצ'סטר סיטי על טוטנהאם/ספורט1

הפערים בין מנצ'סטר סיטי וליברפול מעולם לא היו ברורים כמו בשבוע החולף. זה התחיל עם ה-1:4 האדיר של מוליכת הטבלה על האלופה ונמשך אמש (שבת), כשליברפול הפסידה 3:1 ללסטר, ומספר שעות לאחר מכן ראתה את האלופה שבדרך מביסה את טוטנהאם 0:3. כעת הפער בין שתיהן עומד על 13 נקודות, ויורגן קלופ ושחקניו יכולים להתנחם בדבר אחד בלבד: הם לא היחידים שנותרים חסרי תשובות אל מול המכונה המשומנת של פפ גווארדיולה. סיטי סופרת כבר 16 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, וממשחק למשחק נראית יעילה, דורסנית ומפחידה עוד יותר.

כוכב המשחק שוב היה אילקאי גונדואן הנפלא, שכבש צמד - אחד מבישול של אדרסון - אך סבל מכאבים באיזור המפשעה במהלך המחצית השנייה והוחלף. "הוא ייבדק ונראה מה מצבו", אמר פפ גווארדיולה. "כבר אמרתי פעמים רבות שהוא מסוגל לשחק כמספר 9 מדומה ואנשים צחקו עלי. אבל הוא כל כך טוב בתפקיד הזה. אני מאושר מההופעה שלו, הוא זכה בתואר שחקן חודש ינואר ואם ימשיך ככה, יזכה גם בפברואר".

"ניצחון מוצדק", הוסיף פפ בסיום. "לטוטנהאם יש איכויות גדולות, כבר שיחקנו מולם השנה והפסדנו 2:0, הם לא זקוקים כמעט לשום דבר כדי ליצור מצבים - רק בזכות האיכות ובזכות המאמן שלהם. אבל גם לנו יש דרך מיוחדת ונמשיך ככה, נהיה סבלניים ורגועים".

מנג'ר המוליכה נשאל על ההחלטה לתת לרודרי לבעוט את הפנדל, על רקע הדיווחים שבחר דווקא באדרסון כבועט המוביל שלו בסגל הנוכחי: "הוא לא הבועט הקבוע. אני מעריך את האומץ שלו לקחת את הבעיטה, אבל זה לא היה פנדל טוב והיינו ברי מזל. אני לא צוחק. זה מדאיג אותי. אנחנו צריכים להתאמן על זה. ליגת האלופות מגיעה, יש לנו את אברטון ברבע גמר הגביע, ואין לנו בועט אמיתי. זו המציאות כרגע. כשאני מדבר על אדרסון והפנדלים, תראו את הבישול שלו - מסירה על מגרש שלהם, ברור שהוא יכבוש מ-11 מטר".

רודרי עצמו הוסיף: "לא פשוט לנצח קבוצות כאלה, טוטנהאם חזקה מאוד כך שאנחנו מאושרים. קצת כעסתי בשבועות האחרונים כי החמצנו פנדלים, אז לקחתי את הכדור ולא נתתי אותו לאף אחד. למזלי כבשתי. זה צעד גדול עבורנו אבל כמובן ששום דבר עדיין לא נגמר, צריך להמשיך להילחם".

"גונדואן בכושר כל כך טוב כרגע, הוא מלא ביטחון ומספק משחקים שמעולם לא היו לו", ניתח פרשן "סקיי ספורטס" ג'יימי רדנאפ. "זה פשוט מסכם את מנצ'סטר סיטי הזו - היא מלאה בביטחון".

שחקן סיטי לשעבר מיכה ריצ'רדס הוסיף: "גונדואן בכושר הטוב בחייו, יש לו חופש. אני זוכר שראיתי אותו בתחילת הקריירה שלו בסיטי והוא נכנס במרווחים הללו אבל לא הצליח לכבוש, או שבכלל ניסה לבשל. כרגע יש לו ביטחון".

בצד המפסיד סיכם ז'וזה מוריניו באלה המילים: "קבוצה רעננה מאוד מול קבוצה עייפה מאוד. התחלנו טוב מאוד, פגענו בקורה, 0:1 יכול היה להעניק לנו הרבה דלק שאתה צריך כשאתה עייף. אבל אז הגיע אחד הפנדלים המודרניים האלה ששם אותנו במצב קשה. אני שמח, אני מרוצה מהגישה של השחקנים, היו שם שחקנים ששיחקו שעתיים לפני יומיים ונתנו כל מה שיש להם. ביצענו כמה טעויות הגנתיות, אבל אני לא יכול להתלונן על הגישה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully