וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - בני יהודה: אבוקסיס אופטימי, דוס סנטוס חוזר אחרי כ-5 חודשים

14.2.2021 / 18:45

המאמן יערוך בכורה מחודשת ומקבל בחזרה את הבלם ואת פוצ'יבה שיפתח (שני, 20:15, ספורט 1). קלינגר: "בטוח שהשחקנים מבינים את חשיבות המשחק"

מחזור 21הסתיים15/02/2021
הפועל תל אביב
    0
      בני יהודה תל-אביב
      תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 2:0/ספורט 1

      הפועל תל אביב

      ניר קלינגר עדיין לא החליט לגבי ההרכב שיפתח מחר (שני, 20:15, ספורט 1) בדרבי מול בני יהודה, אבל שואף לכמה שפחות שינויים. מי שימשיכו להיעדר עם רועי זיקרי וניב סרדל הפצועים. "אנחנו בנוהל רגיל בשבועות האחרונים, מאוד ממוקדים במשימה שלנו", אמר המאמן. "אנחנו רוצים להמשיך סוג של מומנטום, בעיקר בשיפור המשחק ורוח הלחימה שהביאו אותנו להתאוששות. נשחק נגד קבוצה טובה ומאמן חדש וניערך בהתאם. אני בטוח שהשחקנים מבינים את חשיבות המשחק ומה מצפים מהם".

      לידור כהן הוסיף: "עשינו ניצחון גדול וחשוב נגד מכבי פתח תקוה, זה מתחבר לתקופה הטובה שלנו שאנחנו לא מפסידים. יש לנו משחק קשה נגד בני יהודה, עם מאמן חדש שעשה שם דברים גדולים, אבל אנחנו מקווים להמשיך ולייצר ניצחון שני רצוף שירים אותנו למעלה בטבלה".

      לידור כהן שחקן הפועל תל אביב. ., אריאל שלום
      יכבוש גם הפעם? לידור כהן/אריאל שלום, .

      בני יהודה

      אחרי שבועיים של השבתה בגלל קורונה אצל היריבות, בני יהודה תחזור לשחק מחר, ותעשה את זה עם מאמן חדש-ישן. יוסי אבוקסיס התייחס לחזרה כשאמר לאתר הרשמי: "התחושות הן כיפיות. העברתי את רוב קריירת האימון שלי בבני יהודה. נכון שהקבוצה לא במצב טוב, אבל כל מי שחלק מהמועדון נרתם ועושה הכול כדי שנצא לדרך חדשה".

      על המפגש עם האקסית המיתולוגית אמר: "הפועל תל אביב נמצאת בכושר נהדר. בכל המשחקים מאז שהם התחזקו רואים את זה, גם בתוצאות וגם ביכולת. מחכה לנו משחק קשה מאוד ונצטרך להיות במיטבנו כדי לצאת עם הנקודות".

      ג'ורג' פוצ'יבה יערוך בכורה בקישור של בני יהודה, והבלם אליסון דוס סנטוס ישוב להרכב אחרי שנעדר כמעט חמישה חודשים בגלל פציעה.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

      בשיתוף zap doctors
      יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. בני יהודה, אתר רשמי
      חיכה שבועיים לבכורה המחודשת. יוסי אבוקסיס/אתר רשמי, בני יהודה

      טריוויה

      * המאזן ב-128 מפגשים בליגה הבכירה: 26:63 להפועל תל אביב בניצחונות ועוד 39 תוצאות תיקו.

      * בני יהודה תנסה להשלים דאבל עונתי ראשון על הפועל תל אביב מאז עונת 1991/92, אז ניצחה 1:3 בבלומפילד (צמד של אלון מזרחי ושער של מוטי איוניר) ו-3:4 בשכונת התקווה (שלושער של איוניר ואחד של האווירון). יוסי אבוקסיס היה אז שחקן האדומים.

      * הבכורה המחודשת של אבוקסיס כמאמן בני יהודה נדחתה פעמיים, ועכשיו הוא יערוך אותה מול קבוצת נעוריו. הוא כבר ניצח אותה העונה כמאמן הפועל באר שבע, אבל זה היה בסך הכול הניצחון השני שלו מתוך 15 מפגשים (לעומת ארבעה הפסדים ותשע תוצאות תיקו).

      * מאז השינויים בסגל בינואר, הפועל תל אביב ללא הפסד בחמישה משחקים (שני ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו) אבל כמארחת יש לה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון (שני הפסדים וחמש תוצאות תיקו).

      * ארבע תוצאות תיקו רצופות בבית לא היו לה מאז תחילת שנת 1967 (העונה הכפולה 1966/68) כשסיימה ב-0:0 עם מכבי נתניה, 2:2 עם מכבי תל אביב, 0:0 עם מכבי נתניה ו-1:1 עם הכח רמת גן.

      * בני יהודה מגיעה אחרי 10 משחקי ליגה ללא ניצחון, במהלכם השיגה שלוש נקודות וכבשה רק שלושה שערים. זה הרצף הכי ארוך שלה מאז 14 המשחקים בתחילת עונת 2013/14, אז גם ירדה לליגה הלאומית.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן ליאני
      אצטדיון: בלומפילד

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully