וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה: המארחת חוזרת אחרי הקורונה, אטפלד מתכנן 5 שינויים

כמה משחקני הקריה ערכו אימון בודד לקראת המשחק (ב', 19:00, 5 לייב). מאמן נתניה לא אהב את היכולת בהפסד לבית"ר ירושלים וירענן את ההגנה, צדק יפתח לראשונה

מחזור 21הסתיים15/02/2021
עירוני קרית שמונה
  • קהת (40)
4:1
  • (6) דומביה
  • (37) גורי
  • (64) בנדה
  • (90) קניקובסקי
מכבי נתניה
תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 2:1/ספורט 1

עירוני קרית שמונה

אחרי מכת קורונה שבשיאה היו לה 13 נדבקים, עירוני קרית שמונה תשוב מחר (שני, 19:00, ספורט 5 לייב) למעגל המשחקים, כשההכנה שלה למפגש עם מכבי נתניה הייתה רחוקה מלהיות אופטימלית. לא מעט שחקנים ערכו שני אימונים בלבד לקראת המשחק, כאשר אורי דהן, סקו טורה ואופיר מזרחי התאמנו היום לראשונה זה שבועיים. המאמן קובי רפואה יחליט מחר לגבי הסגל ובקרית שמונה מקווים להצליח ולהשיג נקודות יקרות למרות המצב הבעייתי.

בנוסף, מחר תיערך דקת דומיה לזכרו של אלברטו ישראל, אחד מהאנשים המוכרים ביותר במועדון שהלך לעולמו ביום שישי. ישראל לא החזיק בתפקיד רשמי במועדון, אלא שימש כסוג של איש משק וכן דאג לשחקנים ובעיקר לזרים כשליווה את הקבוצה באימונים ובמשחקים.

אורי דהן שחקן עירוני קרית שמונה. ., אריאל שלום
הסתפק באימון אחד ולא צפוי לפתוח. אורי דהן/אריאל שלום, .

מכבי נתניה

חמישה שינויים יערוך מחר (שני, 19:00, ספורט 5 לייב) ריימונד אטפלד בהרכב מכבי נתניה בעקבות ההפסד הצורב לבית"ר ירושלים ביום חמישי האחרון. העובדה שבית"ר הגיעה אחרי קורונה וניצחה די בקלות, הכעיסה מאוד את המאמן ההולנדי שביקר את שחקניו. שיר צדק ששותף כמחליף בחמישי, יערוך הופעת בכורה בהרכב מחר, מול הקבוצה בה החל את דרכו בליגת העל. איתו ייכנס להרכב גם פרנן גורה הצעיר שצימק בהפסד לבית"ר.

צדק יפתח במקום קיליאן ואן דר קאפ וגורי יתפוס את מקומו של קוואן פרייטר. שני הזרים יירדו לספסל מסיבות מקצועיות. גם המגנים יתחלפו, כשכארם ג'אבר וזלאטן שחוביץ יפתחו על חשבון עידו וייר ורותם קלר. לאמק בנדה גם צפוי לשוב להרכב על חשבון אילון ירושלמי. חן עזרא פצוע ויעדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פרנן גורה, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מקבל את המקום בחוד. פרנן גורה/ברני ארדוב

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות ב-27 מפגשים בליגת העל: 9:12 לעירוני קרית שמונה בניצחונות ועוד שש תוצאות תיקו.

* שלושת הביקורים האחרונים של מכבי נתניה בקרית שמונה הסתיימו בהפסדים. הניצחון האחרון בליגה היה 1:2 בפברואר 2018, עם צמד של דיא סבע שהפך את התוצאה. מבין 28 השחקנים ששותפו באותו משחק, נותרו רק דני עמוס ואביב אברהם (שניהם בנתניה).

* המשחק בנתניה בסיבוב הראשון הסתיים בתיקו נטול שערים. 0:0 בקרית שמונה לא היה ביניהן מאז נובמבר 2007.

* מכבי נתניה לא ספגה בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה (לראשונה מאז פברואר-מרץ 2012). רצף של ארבעה משחקים כאלה לא היה לה מאז ינואר 2008.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: קרית שמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully