וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 1:3 את לאציו ועלתה לפסגה, לוקאקו כיכב עם צמד ובישול

שבוע לפני הדרבי, הנראזורי נישלו את מילאן מהמקום הראשון אחרי 19 מחזורים רצופים. הבלגי הגיע ל-300 שערים והכין ללאוטרו

תקציר: יובנטוס - אינטר 0:0/ספורט 1

שבוע לפני הדרבי הגדול של מילאנו: מהפך בפסגת הסרייה A. אינטר ניצחה הערב (ראשון) 1:3 בסן סירו את לאציו והורידה את מילאן מהמקום הראשון אחרי ששהתה בו במשך 19 מחזורים רצופים. רומא עלתה למקום השלישי אחרי שניצחה במשחק הצהריים את אודינזה 0:3, ניצחון דרמטי לאטאלנטה וגם סמפדוריה וססואולו אספו שלוש נקודות.

רומלו לוקאקו שחקן אינטר חוגג שער. רויטרס
הגיע ל-300 שערים בקריירה. רומלו לוקאקו/רויטרס

אינטר - לאציו 1:3

הנראזורי הודחו מליגת האלופות כבר בשלב הבתים, ביום שלישי סיימו דרכם בגביע אחרי הפסד בסיכום משחקי חצי הגמר מול יובנטוס, אבל עכשיו הם בעמדת זינוק מצוינת לזכות בסקודטו לראשונה מאז 2010. ההפסד המפתיע של מילאן לספציה נתן לאינטר אפשרות להגיע לדרבי מהמקום הראשון, בו החזיקה רק במחזור הפתיחה, ורומלו לוקאקו דאג שזה יקרה כשהוביל לניצחון בית שמיני ברציפות (לראשונה מאז 2017).

לאציו הגיעה לסן סירו כקבוצה החמה בליגה ואחרי שישה ניצחונות ליגה רצופים. היא גם הצליחה לכבוש במשחק 18 ברציפות (לראשונה מאז 1994), אבל פספסה הזדמנות להתקדם למקום הרביעי. גם השופט וה-VAR לא היו שם עבור הביאנקוצ'לסטי, כאשר נקבע פנדל לזכות אינטר למרות גלישה של הבלם ווסלי הוד אל הכדור לפני הנפילה של לאוטרו מרטינס. את לוקאקו זה לא עניין והוא הכניע את פפה ריינה מהנקודה הלבנה בדקה ה-22. בדקה ה-43 ריינה עצר את החלוץ הבלגי, אבל אחרי שתי דקות לוקאקו מצא את הרשת אחרי חילוץ כדור של מרצלו ברוזוביץ' וקביעה של ה-VAR שלא היה נבדל במהלך. הסקורר של אינטר השתווה לכריסטיאנו רונאלדו עם 16 שערי ליגה העונה, ורשם ציון דרך של 300 שערים בקריירה (קבוצות ונבחרת).

המחליף גונסאלו אסקלנטה צימק עם הראשון שלו במדי לאציו, כאשר בעיטה שלו פגעה בשחקן הגנה והטעתה את סמיר הנדנוביץ' בדרך אל הרשת בדקה ה-61, אבל המארחת הגיבה בחלוף שלוש דקות ולוקאקו סידר שער קל ללאוטרו שחגג את ה-11 שלו בליגה.

עוד בוואלה!

מילאן הפסידה 2:0 לספציה, יובנטוס הפסידה 1:0 לנאפולי

לכתבה המלאה
שחקן רומא ג'ורדן ורטו. רויטרס
צמד מהיר. ורטו/רויטרס

רומא - אודינזה 0:3

רומא עקפה (לפחות זמנית) את יובנטוס, נאפולי ולאציו, ועלתה למקום השלישי. הקבוצה האריכה את הרצף שלה, שכעת עומד על 16 משחקים ביתיים ללא הפסד, והיא עם הפנים קדימה, והעיניים למעלה. הג'אלורוסי הפסידו ליובנטוס במחזור הקודם, אבל היום התאוששו בזכות פתיחה מהירה: ג'ורדן ורטו כבש כבר בדקה החמישית, הצרפתי השלים צמד בפנדל בדקה ה-25, ופדרו שעלה מהספסל חתם את התוצאה בבעיטה יפה לחיבורים מתוך הרחבה בתוספת הזמן.

חואן מוסו שוער אודינזה. רויטרס
מתוסכל. שוער אודינזה חואן מוסו/רויטרס

משחקים נוספים

קליארי - אטאלנטה 1:0
לאטאלנטה: לואיס מוריאל (90)

סמפדוריה - פיורנטינה 1:2
לסמפדוריה: קייטה באלדה (31), פאביו קוואליארלה (71). לפיורנטינה: דושאן ולאחוביץ' (37)

קרוטונה - ססואולו 2:1
לקרוטונה: אדם אונאס (26). לססואולו: דומניקו ברארדי (14), פרנצ'סקו קאפוטו (49 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully