וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 1:1 בין מנצ'סטר יונייטד לווסט ברומיץ', שלושער לאובמיאנג מול לידס

הקבוצה של סולשיאר שוב שמטה נקודות, הפעם מול הלפני אחרונה, ולא הצליחה להתקרב לפסגה. דיאן כבש ראשון (3), פרננדש השווה (44). כוכב ארסנל נצץ ב-2:4 על ביילסה. פולהאם הפתיעה את אברטון

תקציר ה-1:1 בין ווסט ברומיץ' לבין מנצ'סטר יונייטד/ספורט 1

המחזור ה-24 בפרמיירליג ננעל היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. מנצ'סטר יונייטד שוב איכזבה וסיימה ב-1:1 בלבד מול הלפני אחרונה ווסט ברומיץ'. ארסנל ניצחה 2:4 את לידס במשחק שבו אובמיאנג חגג עם שלושער. פולהאם מהתחתית הפתיעה עם ניצחון חוץ 0:2 על אברטון הלא יציבה. וולבס ניצחה 1:2 בחוץ את סאות'המפטון.

שחקן ווסט ברומיץ' אמבאי דיאן. רויטרס
הימם את השדים האדומים כבר לאחר שתי דקות. דיאן/רויטרס
ברונו פרננדש שחקן מנצ'סטר יונייטד כובש מול ווסט ברומיץ'. רויטרס
כבש שער מרהיב. פרננדש/רויטרס

ווסט ברומיץ' - מנצ'סטר יונייטד 1:1

השדים האדומים שוב מאבדים נקודות, הפעם מול הלפני אחרונה, שיכלה גם לצאת עם יותר מנקודה. כבר בדקה השלישית הימם אמבאי דיאן את השדים האדומים כשהקדים את לינדלוף ונגח פנימה את שער היתרון של ברומיץ'. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר שלטה בנעשה על כר הדשא אך מיעטה לסכן את שער היריבה. בדקה ה-44, מצא לוק שאו בהגבהה מצוינת את ברונו פרננדש, שמהאוויר כבש שער נפלא ברגל שמאל ואיזן את התוצאה.

במחצית השנייה הורה השופט על הנקודה הלבנה לזכות יונייטד לאחר עבירה ברחבה לכאורה על קפטן האורחת הארי מגווייר, אך לאחר בדיקה עם ה-VAR קבע כי לא הייתה עבירה והחליט לבטל את הפסיקה. כובש השער הראשון לזכות ווסט ברומיץ', דיאן, רשם שתי החמצות גדולות מול דוד דה חאה ויכול היה להעניק את מלוא שלוש הנקודות לקבוצתו, מגווייר סחט הצלה גדולה משוער המארחת ג'ונסטון ובסיום חלוקת נקודות. מנצ'סטר יונייטד רחוקה שבע נקודות ממנצ'סטר סיטי שבפסגה, ועם משחק יותר מאשר היריבה העירונית.

דקה 2: גול! ווסט ברומיץ' עולה ל-0:1: איזו הפתעה. התקפה נהדרת של המארחת הסתיימה בהגבהה של קונור גלאגר היישר לראשו של אמבאי דיאן, שהקדים את לינדלוף וכבש לזכות הלפני אחרונה.

דקה 23: כדור טוב שהוגבה לרחבת ווסט ברומיץ' חולץ ברגע האחרון לפני שהגיע למרסיאל, אך כמעט חדר לקשת. האורחת תסתפק בקרן.

דקה 27: רוברט סנודגראס עלה נהדר לכדור גובה וסיפק נגיחה מסוכנת שחולצה על ידי דה חאה בקצות האצבעות לקרן.

דקה 45: גול! מנצ'סטר יונייטד משווה ל-1:1: לוק שאו הגביה כדור לרחבה, וברונו פרננדש הניף את רגל שמאל וכבש שער נפלא מהאוויר כדי להשוות עבור השדים האדומים.

דקה 62: הארי מגווייר הופל ברחבת ברומיץ' והשופט הורה על הנקודה הלבנה, אך בדיקת VAR הראתה כי בלם מנצ'סטר יונייטד היה בנבדל בעת הגבהת הכדור הנייח, וגם כי לא באמת הייתה עבירה.

דקה 69: אנתוני מרסיאל בעט כדור חזק מתוך הרחבה שנהדף על ידי שוער המארחת סאם ג'ונסטון. על הריבאונד עט סקוט מקטומיניי אך הבעיטה שלו חולצה מהקו על ידי קונור טאונסנד.

דקה 77: אמבאי דיאן חטף כדור למגווייר בתוך רחבת האורחת, אך דה חאה עצר אותו באחד על אחד, והרחיק שוב לפני שחלוץ ברומיץ' הגיע לריבאונד.

דקה 87: עוד הזדמנות גדולה לברומיץ' ירדה לטמיון: התקפה נהדרת של המארחת הסתיימה בכדור רוחב שמצא את רגלו של דיאן, אך החלוץ לא הצליח למצוא את המסגרת ממצב שאסור להחמיץ ממנו.

דקה 95: הארי מגווייר נגח כדור נפלא שהלך לפינה, אך ג'ונסטון התעופף, הדף בקצות האצבעות לקורה והציל לווסט ברומיץ' נקודה.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל חוגג שער. James Williamson - AMA, GettyImages
שלושער ראשון בליגה. אובמיאנג/GettyImages, James Williamson - AMA

ארסנל - לידס 4:2

התותחנים אירחו את לידס לראשונה מאז אפריל 2004 ונזכרו כמה כיף לשחק נגדה. פייר אמריק אובמיאנג נצץ עם שלושער והזכיר מספר 14 אחר של ארסנל - תיירי הנרי הגדול. אובמיאנג פתח את ההצגה שלו בדקה ה-13 עם בעיטה שטוחה מתחת לידיים של מסלייה שהיה יכול לעשות יותר. אובה השלים צמד בפנדל (41) וביירין קבע 0:3 על סף ההפסקה עם בעיטה מזווית קשה. אובמיאנג עשה 0:4 בדקה ה-47 וחגג שלושער ראשון שלו בליגה. האורחים עשו קולות של קאמבק עם שערים של פסקל סטראוק (58) והלדר קוסטה (69), אך לא יותר מזה. שתי הקבוצות צמודות אחת לשנייה במרכז הטבלה כאשר התותחנים חלפו על פני לידס בדרך למקום העשירי.

צפו בתקציר ניצחונה של ארסנל על לידס

תקציר: ארסנל - לידס 2:4/ספורט 1

אברטון - פולהאם 2:0

הטופיז הלא יציבים הגיעו לאחר שהצליחו נקודה באולד טראפורד בתוספת הזמן וקיוו לחזור למסלול הניצחונות מול היריבה מהתחתית שנמצאת מתחת לקו האדום, אך נראתה לא טוב ורשמה הפסד ביתי מפתיע. ג'וש מאג'ה כבש צמד לזכות האורחת מפרברי לונדון, וסידר לאורחת ניצחון ראשון לאחר 12 משחקי ליגה רצופים מבלי שהצליחה לנצח, כשבנוסף מדובר בניצחון חוץ ראשון אי פעם של פולהאם על אברטון.

שחקן פולהאם ג'וש מאג'ה. רויטרס
ניצחון חוץ ראשון אי פעם לפולהאם על אברטון. ג'וש מאג'ה חוגג/רויטרס

משחק נוסף

סאות'המפטון - וולבס 2:1
לסאות'המפטון: דני אינגס (25). לוולבס: רובן נבס (53 בפנדל), פדרו נטו (66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully