וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס מקליש: "ניר ביטון מעולם לא היה שחקן יציב. מאמין שהוא יעזוב את סלטיק בקיץ"

החזרה לישראל מתקרבת? בסקוטלנד מנתחים את האופציה שהבלם שנמצא על הכוונת של מכבי תל אביב יסיים את דרכו בקבוצה: "לא מצא את העמדה שלו"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על הפועל חדרה/ספורט 1

האם ניר ביטון בדרך חזרה לישראל? בסקוטלנד יש מי שמשוכנע שכן. הבלם שיהיה בן 30 בתחילת העונה הבאה, סומן על ידי מכבי תל אביב לקיץ, ובסקוטלנד בטוחים שאחרי שמונה שנים בסלטיק, בשלו התנאים לעזיבתו.

"האם ניר ביטון יעזוב בקיץ? כן, אני משוכנע שנראה הרבה שינויים בסלטיק בקיץ", ניתח מאמן נבחרת סקוטלנד לשעבר אלכס מקליש בתקשורת המקומית. "אף פעם לא הבנתי מה העמדה האמיתית של ניר ביטון על כר הדשא. הוא מעולם לא היה יציב, ומעולם לא הצליח להתקבע על העמדה הכי טובה עבורו. לא ברור אם הוא קשר או בלם, ובתור בלם אני חושב שיש לו נטייה להתמהמה יותר מדי עם הכדור. כשצפיתי בו משחק במדי נבחרת ישראל מול סקוטלנד בתור בלם, חשבתי לעצמי, 'הוא עומד לאבד את הכדור ולסדר לנו גול'. להפתעתי, זה לא קרה. אין ספק שיש לו יכולות ואיכויות, אבל הוא לא הצליח לתרום לסלטיק באופן קבוע".

ניר ביטון שחקן סלטיק לאחר הרחקתו. רויטרס
מכבי תל אביב מחכה? ניר ביטון/רויטרס

ביטון חתום בסלטיק עד מאי 2023, וכדי לצרפו מסלטיק מכבי תל אביב תצטרך לשלם דמי העברה. בכל מקרה, התכנית של הצהובים היא לצרף לפחות בלם אחד בקיץ לאור גילם המתקדם של שרן ייני בן ה-34 ושל איתן טיבי בן ה-33.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully