וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שון וייסמן לא מספיק מחובר לקבוצה. אם יגיע ל-8 שערים העונה, זו תהיה חצי נחמה"

אקס ויאדוליד חוסבה יורנטה על החלוץ הישראלי לקראת משחק התחתית הקריטי מול אייבר (19:30, ONE): "הוא איכותי, אבל חייב ללמוד טוב יותר את חבריו לקבוצה"

שחקן ריאל ויאדוליד, שון וייסמן. Eric Alonso, GettyImages
עדיין בשלבי התאקלמות. וייסמן/GettyImages, Eric Alonso

ויאדוליד ושון וייסמן יעמדו הערב (שבת, 19:30, ONE) במשחק מול אייבר בפני מבחן אופי משמעותי. הקבוצה של החלוץ הישראלי מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים שהורידו אותה מתחת לקו האדום, אבל ניצחון על הקבוצה שמדורגת מקום אחד מעליה עשוי להיות נקודת המפנה.

וייסמן שלא כבש שער ליגה למעלה מחודש, מקווה למצוא את הרשת הפעם, ונראה שגם בויאדוליד ממתינים לקבל תפוקה ממנו. "הוא חייב להיות גולר. אם הוא כבש למעלה מ-30 שערים בעונה שעברה באוסטריה, הוא חייב להיות סקורר. אלו מספרים אדירים. אבל בסופו של דבר, אם חלוץ כובש 36 שערים בליגה אחת, לא אומר שהוא מסוגל לכבוש את אותה כמות בליגה אחרת", אמר שחקן העבר של ויאדוליד חוסבה יורנטה לרדיו "מארקה".

יורנטה הוסיף: "הוא חייב ללמוד טוב יותר את חבריו לקבוצה. נכון לעכשיו החיבור בינו לבין שאר השחקנים לא נראה טוב במיוחד. הוא עדיין זקוק לזמן, ובעיקר צריך להיות חכם, להבין איך השחקנים שמסביבו משחקים, לאן הם אוהבים למסור...בסופו של דבר, חלוץ צריך להתאים את עצמו לשחקנים שמשחקים איתו. כנראה שאין לו בויאדוליד את השחקנים ששיחקו איתו באוסטריה, אז כנראה שהוא לא יכבוש כאן 36 שערים בעונה. אם הוא יגיע ל-8 או 10 שערים, זו תהיה חצי נחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully