וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד צעד שמבסס את השליטה של באיירן מינכן": ליברפול וצ'לסי מאוכזבות מעסקת דאיו אופמקאנו

אחרי שסליהמידז'יץ' אישר שבלם לייפציג סיכם בשורות אלופת אירופה ויצטרף בקיץ, באנגליה מנתחים: קלופ איבד את היעד מספר 1 שלו

תקציר: ר.ב. לייפציג - אוגסבורג 1:2/ספורט 1

באיירן מינכן מעמיקה את השליטה שלה בכדורגל העולמי. אלופת אירופה אישרה אמש (שישי) שסיכמה על עסקת דאיו אופמקאנו, הבלם הצרפתי של ר.ב. לייפציג שנחשב לאחד השחקנים המבטיחים בעולם, שיצטרף לקבוצה בקיץ.

אומפקאנו בן ה-22 יחליף את דייויד אלאבה, יחתום לחמש שנים עד קיץ 2026, והבווארים ישלמו ללייפציג 42.5 מיליון יורו בתמורה לשחרורו. "אנחנו מאוד שמחים, היו לנו שיחות טובות מאוד עם דאיו ועם הסוכןשלו במשך כמה חודשים, ואפשר לאשר שהושגה עסקה לחמש שנים. ידענו שיש לנו תחרות קשה, כי דאיו שחקן איכותי שעדיין נמצא בשלבי התפתחות", אמר המנהל הספורטיבי של באיירן חסן סליהמידז'יץ'.

הכתב האיטלקי פבריציו רומאנו ציין הבוקר ש"אופמקאנו קיבל יותר מהצעה אחת מצ'לסי ומליברפול, שרצו להחתים אותו בקיץ, אבל הוא מצטרף לבאיירן כי היא הייתה מוכנה למלא את הדרישות שלו באופן מיידי. העסקה תיחתם רשמית בחודשים הקרובים".

דאיו אופמקאנו שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
שחמט של באיירן ליריבות. אופמקאנו/GettyImages

באנגליה ציינו שמדובר ב"מכה גדולה עבור ליברפול וצ'לסי, שהיו משוכנעות שיש להן סיכוי טוב להחתים את השחקן המבטיח. לפי "דיילי מייל", יורגן קלופ מאוכזב במיוחד, משום שאופמקאנו "היה יעד הרכש מספר 1 שלו לקיץ", וכעת אחרי שהמהלך לא הסתייע, הוא נשאר עם חוליית הגנה פצועה ומאולתרת שגם ההווה וגם העתיד שלה לא ברורים. "באיירן מינכן מבססת את השליטה שלה בכדורגל העולמי עם ההחתמה הזאת. היא לא רק הקבוצה הטובה בעולם בהווה, אלא מנסה להבטיח שתהיה כזו גם בשנים הבאות", כתבו.

אופמקאנו שגדל במחלקת הנוער של ולנסיין, נרכש ב-2015 על ידי רד בול זלצבורג ועבר בינואר 2017 לר.ב. לייפציג, ששילמה עבורו 10 מיליון יורו. מאז הוא הפך לאחד הבלמים המבוקשים ביבשת, כשמלבד ליברפול וצ'לסי גם ריאל מדריד, פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד הביעו בו התעניינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully