וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ש"גם מוריניו מאס בו": ריאל מדריד מתכוננת בלית ברירה לחזרה של גארת' בייל

מאמן טוטנהאם ביקר בפומבי את הוולשי המאכזב, בספרד טוענים: "לריאל לא תהיה ברירה אלא להחזיר אותו. יהיה קשה למצוא לו קבוצה"

צפו בתקציר: אברטון הדיחה את טוטנהאם מהגביע עם 4:5 משוגע/ספורט 1

גארת' בייל הופך לנטל גם על טוטנהאם. שחקן הכנף הוולשי שהושאל מריאל מדריד אחרי תקופה ארוכה של ירידה ביכולת, הצליח לעורר גם את חמתו של ז'וזה מוריניו. אמש (שישי) יצא מאמן התרנגולים בגלוי נגד בייל, אחרי שהאחרון פרסם פוסט אינסטגרם מתריס, בו טען שהתאמן כרגיל עם הקבוצה ושהוא כשיר למשחק הבא של הקבוצה - בניגוד גמור לאמירות של מוריניו.

"אני לא נוהג לדבר על דברים כאלה, אבל מוכרח להודות שהפוסט הזה עורר אצלי את הצורך לספק הסברים", אמר מוריניו אמש. "הפוסט הזה לא תואם למציאות. הוא לא כשיר ולא מתאמן בצורה טובה, זה פשוט לא נכון. אם הוא יהיה מוכן, הוא יהיה בסגל".

גארת' בייל שחקן טוטנהאם. רויטרס
לא מוצא את עצמו. בייל/רויטרס

זו תקופה ארוכה שטוטנהאם לא מרוצה מבייל, שקיווה לחזור לקבוצתו לשעבר ולחזור לשיאו, אבל לא מצליח לספק את הסחורה. בעקבות האמירות של מוריניו אמש, דווח בספרד שריאל מדריד תיאלץ לקלוט את בייל שחתום עד 2022, בלית ברירה. הוולשי יחזור לסנטיאגו ברנבאו בקיץ והבלאנקוס יצטרכו למצוא לו פתרון, אבל ספק אם תהיה קבוצה שתהיה מוכנה לשאת בעלויות היקרות של חוזהו.

"גם מוריניו מאס בבייל", קראה הכותרת הראשית של "מארקה" הבוקר. "נראה שעם כל יום שעובר, היחסים בין מוריניו לבייל הופכים להיות מתוחים יותר ויותר. ועכשיו, לריאל לא תהיה ברירה אלא לקבל אותו בחזרה ולנסות למצוא קבוצה אחרת שתהיה מוכנה להחתים אותו. זאת תהיה משימה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully