וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הובסה על ידי הניקס ללא ביל, 8 ו-6 ריבאונדים לדני אבדיה

בהיעדרו של מלך הסלים של ה-NBA, הוויזארדס התקשו עוד יותר בהתקפה וירדו למקום האחרון במזרח, עם הפסד 109:91 ביתי. אבדיה שוב עלה מהספסל וסיים עם 3 מ-9 מהשדה ב-22 דקות, ווסטברוק נשק לטריפל דאבל אבל נשאר עם שני ניצחונות בלבד העונה. ג'וליוס רנדל הצטיין אצל המנצחת

דני אבדיה מתאמן על זריקות אחרי הפסד וושינגטון לטורונטו/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

בראדלי ביל הוא אחת מנקודות האור היחידות של וושינגטון העונה. הלילה (בין שישי לשבת) הוא קיבל מנוחה, ובלעדיו הוויזארדס נראו אובדי עצות, גם במשחק ביתי מול הניקס. זה הסתיים בתבוסה 109:91, שחתמה הפסד רביעי לוושינגטון בחמשת משחקיה האחרונים - כולם בהפרשים של 18 נקודות ומעלה - ועם ירידה למקום האחרון במזרח, במאזן של 17 הפסדים ו-6 ניצחונות.

דני אבדיה עלה מהספסל בפעם השלישית ברציפות, ולא הגיע למספר נקודות דו ספרתי בפעם החמישית ברצף. מול הקבוצה שויתרה על בחירה בו בדראפט, קיבל אבדיה 22 דקות במהלכן הספיק לקלוע 8 נקודות (3 מ-9 מהשדה כולל 1 מ-5 מהשלוש ו-1 מ-2 מהעונשין), לתרום גם 6 ריבאונדים ולהוסיף שני איבודים ו-3 עבירות. הרוקי הישראלי שממשיך את התקופה הפחות טובה שלו בכל הנוגע לקליעה מבחוץ, נדבק בחולשה של חבריו באספקט הזה, כשהוויזארדס מסיימים משחק חמישי ברציפות עם פחות מ-30% מחוץ לקשת.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול אלק ברקס, ניו יורק ניקס. רויטרס
משחק חמישי ברציפות עם מספר נקודות חד ספרתי. אבדיה מול אלק ברקס, הלילה/רויטרס
שחקני וושינגטון וויזארדס ראסל ווסטברוק, בראדלי ביל. רויטרס
ובמקום האחרון במזרח: וושינגטון. ווסטברוק וביל/רויטרס

בין הרבע הראשון לשני נרשם אירוע חריג כשהמוניטור הפסיק לעבוד וגרם לעיכוב של קרוב ל-10 דקות בחידוש המשחק, אבל גם זה לא עצר את השליטה של הניקס בעניינים. ג'וליוס רנדל והרוקי המפתיע עמנואל קוויקלי עשו כמעט כל מה שרצו, ולחיצה נוספת שלהם על הגז ברבע האחרון הבטיחה את הניצחון לאורחת מהתפוח הגדול.

רנדל הוביל את הניקס פעם נוספת עם 24 נקודות ו-18 ריבאונדים, קוויקלי תרם 15 ומיטשל רובינסון הגיע לדאבל-דאבל של 10 נקודות ו-14 ריבאונדים לפני שנפצע במחצית השנייה. את רשימת הקלעים של וושינגטון הוליך ראסל ווסטברוק שקלע 23 והוסיף 10 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, אבל שוב סיפק משחק לא יעיל ולא אחראי במיוחד, ונותר על שני ניצחונות בלבד העונה במשחקים בהם לקח חלק.

הוויזארדס יקבלו בחזרה את ביל לקראת המשחק הבא נגד בוסטון בראשון בערב, ויקוו להציג יכולת משופרת בשני צידי המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully