וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: בני הרצליה ניצחה את חולון והבטיחה את מקומה בבית העליון

הקבוצה מהשרון ניצחה 34:41 ותסיים בין ששת הראשונות. הפועל ראשון לציון סגרה סיבוב במקום השני עם 26:36 על נועלת הטבלה מרחובות

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד דאליבור סוקיץ'. איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הפועל ראשון לציוון סוגרת סיבוב במקום השני. סוקיץ'/אתר רשמי, איגוד הכדוריד

המחזור ה-13 בליגת ווינר בכדוריד נערך היום (שישי), ושוחקו בו שלושה משחקים. בני הרצליה הבטיחה את מקומה בבית העליון לאחר 34:41 על מ.כ יובלים חולון, שתמשיך להאבק על הכרטיס האחרון לשישייה הראשונה. הפועל ראשון לציון חתמה את הסיבוב הראשון במקום השני, וניצחה 26:36 את עירוני רחובות. מ.כ באר שבע השיגה ניצחון במפגש התחתית בקרית מוצקין 29:38, והשתיים (8 נק' כ"א) החליפו ביניהן מקומות בדירוג 10-9.

seperator

בני הרצליה - מ.כ יובלים חולון 34:41

בני הרצליה סוגרת סיבוב ראשון מפתיע ומעולה מבחינתה, במקום ה-5, עם 15 נק', והיא מבטיחה כאמור את עלייתה לבית העליון. חולון עדיין לא הבטיחה את המקום בשישייה הראשונה, והמאבק שלה על הכרטיס האחרון יימשך מול נס ציונה בשבוע הבא. הרצליה הייתה טובה יותר ברוב דקות המשחק, הרבה בזכות יכולת טובה של השוער שגיא בוניס (12 עצירות, כולל עצירת שני פנדלים במחצית הראשונה), דניאל צרפתי ו-ולדיצה סטויאנוביץ' (8 שערים כ"א) שהזכיר ביכולתו את ימיו הגדולים מהשנים האחרונות, ובן ליברטי שנמצא ביכולת שיא והוסיף 10 שערים.

מכבי קרית מוצקין - מ.כ באר שבע 38:29

באר שבע השיגה את ניצחונה השלישי העונה, והעלתה את מאזנה ל-8 נקודות וגם החליפה מקומות עם מוצקין (שגם לה 8 נק') במקומות 10-9. מוצקין נעצרת אחרי שני ניצחונות רצופים. ב"ש נראתה נהדר לאורך כל המשחק, הרבה בזכות יכולת טובה של השוער עומר סימון, אקס מוצקין. איליה סלדיץ' וג'ורג'ה גולובוביץ' היו הבולטים מבין שחקני ב"ש בחלק ההתקפי (כבשו יחד 17 שערים, בחלוקה כמעט שווה), כאשר אופק חיון הצעיר (18) שמושאל מהפועל אשדוד כבש 5 שערים. שופטים אורן איטין ודודי לוין.

הפועל ראשון לציון - עירוני רחובות 26:36

הפועל ראשון לציון משיגה את הניצחון העשירי שלה (לעומת שני הפסדים), והיא מסיימת את הסיבוב הראשון במקום השני. רחובות לעומתה במקום האחרון, רושמת את ההפסד ה-12, בעונתה הגרועה ביותר בליגה הבכירה, ללא נקודות עד כה, ועם סיכויים שהולכים ופוחתים מבחינתה לשרוד בליגה. הפועל הכתיבה את הקצב והוליכה ביתרון מבטיח לאורך רוב דקות המשחק, מלבד חזרה של רחובות בדקה ה-43 לפיגור של 3 שערים. דליבור סוקיץ' וסטפן איליץ' הובילו את מבקיעי הפועל עם 9 ו-6 שערים, ולקראת הסיום אורי פלח בן ה-16 ערך בכורה במדים האדומים, וכבש שני שערים. שופטים דודי ינקו ואליאב כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully