וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה ביוסטון: ג'יי ג'יי וואט ביקש להשתחרר ונענה בחיוב

הקיצוני הגנתי המצוין של יוסטון פרסם סרטון בטוויטר: ""ישבתי עם הבעלים וביקשתי מהם שחרור. הגענו להסכמה משותפת על פרידה של הצדדים". הבעלים מקנייר: "אחד הקיצוניים ההגנתיים הטובים בכל הזמנים"

שחקן יוסטון טקסאנס ג'יי ג'יי וואט. Carmen Mandato, GettyImages
שחקן יוסטון טקסאנס ג'יי ג'יי וואט/GettyImages, Carmen Mandato

הוא היה הפנים של המועדון ובמהלך העשור האחרון גם שחקן ההגנה הכי טוב ב-NFL. מהיום, ג'יי ג'יי וואט ויוסטון טקסאנס כבר לא. הקיצוני הגנתי ביקש מקבוצתו להשתחרר ונענה בחיוב.

"ישבתי עם בני משפחת מקנייר וביקשתי מהם שחרור. הגענו להסכמה משותפת על פרידה של הצדדים", אמר וואט בסרטון שהעלה בטוויטר, "הגעתי לפה לפני 10 שנים בתור ילד מוויסקונסין ואני כבר לא יכול לדמיין איך נראים החיים מחוץ לטקסס".

וואט, שבעוד חודש יחגוג 32, הוא השחקן המצליח בהיסטוריה בת 21 השנים של הטקסאנס. הוא רשם 101 הפלות קוורטרבק, וכמו שהגדיר זאת בעלי הקבוצה קאל מקנייר, "הוא אחד הקיצוניים ההגנתיים הטובים בהיסטוריה".

וואט נבחר שלוש פעמים לקיצוני הגנתי הטוב בליגה וחמש פעמים לפרובול. הוא נמצא במקום ה-31 ברשימת "100 הפלות הקוורטרבקים". בהתחשב בכך שלקריירה שלו יש, אם יישאר בריא, 4-5 שנים, הוא עשוי להיכנס לעשירייה הראשונה, אם כי לא צפוי להגיע לטופ, שם נמצאים ברוס סמית' (200) ורג'י וייט המנוח (198).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully