וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: גלבוע/גליל גברה על נהריה, אילת ניצחה בנס ציונה

בלקשיר הוליך את המארחת ל-79:92 על הצפוניים, והאקס מייקל יאנג. קייסי פראתר הוביל את הדרומיים ל-84:89 על הכתומים

מכבי תל אביב חוגגת בחדר ההלבשה את ההעפלה לגמר הגביע/מכבי תל אביב

אחרי משחקי חצי גמר גביע המדינה חוזרת הערב (שבת) ליגת העל לפעולה עם שני משחקים מהמחזור ה-16. הפועל אילת הגיעה במומנטום לא טוב למשחק החוץ מול עירוני נס ציונה, אך קטעה למארחת רצף של חמישה ניצחונות כשגברה עליה 84:89. השנייה בטבלה, הפועל גלבוע/גליל, ניצחה 79:92 את עירוני נהריה מהתחתית.

שחקן הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו עם עמית גרשון, חן כלפון. לילך וייס רוזנברג
סיום חזק הוריד את המארחת להפסקה ביתרון. עמית גרשון עם חן כלפון ויפתח זיו/לילך וייס רוזנברג

הפועל גלבוע/גליל - עירוני נהריה 79:92

עירוני נהריה הגיעה לגן נר בתקווה לצאת עם ניצחון חוץ מפתיע ולהתרחק מהתחתית, אך לאחר מחצית ראשונה איבדה את הכוחות והובסה על ידי הקבוצה של אבישי גורדון. אקס המארחת מייקל יאנג פתח טוב מאוד והגיע לספרות כפולות בעמודת הנקודות עוד ברבע הראשון. גם מאליק ניומן פתח היטב והסגולים מצאו את עצמם ביתרון במהלך הרבע השני. בצד השני, קרי בלקשיר ואייזאה קאזינס התעוררו וסייעו לחבריהם לרדת ביתרון להפסקת המחצית. ברבע השלישי כאמור, נהריה נעלמה, גלבוע ברחה ליתרון דו ספרתי, ומשם האורחת כבר לא חזרה. ניצחון נוסף לגלבוע/גליל, שסופרת כבר עשרה ניצחונות העונה. קרי בלקשיר (19) היה האיש של אבישי גורדון, כשהוליך רשימה של שישה קלעים בספרות כפולות.

קלעו לגלבוע/גליל: קרי בלקשיר (6 ריב', 5 אס') 19 נקודות, יפתח זיו (9 ריב', 5 חט') ואייזאה קאזינס 16 כ"א, ג'ון תומאסון 15, ג'הייבה פלויד (6 ריב') ועמית גרשון 10 כ"א, חן כלפון 4, בניה סרור 2.

קלעו לנהריה: מייקל יאנג 21 ו-7 ריב', מאליק ניומן 19, ג'רון בלוסומגיים 17, מקנזי מור 9, אור לאומי 6, ג'ו אלכסנדר 4, זיו בן צבי 3.

אקס המארחת מייקל יאנג פתח טוב מאוד את המשחק והציב את נהריה ביתרון. גם מאליק ניומן היה טוב בשורות נהריה, כשבצד השני קרי בלקשיר ואייזאה קאזינס היו האנשים של אבישי גורדון. 17:19 לגלבוע בהפסקה בין שני הרבעים. המארחת העלתה הילוך ונטלה את ההובלה בעזרת ריצת 5:14. הקבוצה של אבישי גורדון המשיכה במומנטום עד ההפסקה, אליה ירדה ביתרון 39:44.

גלבוע/גליל המשיכה היכן שעצרה ברבע השני, והגדילה את יתרונה עד לפער דו ספרתי. היתרון של המקומיים הלך וגדל, כשבצד השני מלבד יאנג וניומן אף אחד לא ממש תפקד. 60:77 לגלבוע בסיום הרבע השלישי. הרבע האחרון היה בעיקרו גארבג' טיים, למרות הניסיונות של נהריה לקזז בפער. 79:92 בסיום לגלבוע/גליל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני הפועל אילת. דני מרון
חזרו לנצח. שחקני אילת/דני מרון

עירוני נס ציונה - הפועל אילת 89:84

הפועל אילת שהגיעה הערב ללב המושבה עם שלושה הפסדים בארבעת משחקיהם האחרונים הצליחו להשיג ניצחון חוץ דרמטי במשחק רווי מהפכים וניצחה בפעם העשירית העונה בליגה. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשהיתרון החליף ידיים מספר רב של פעמים. ברבע השלישי דווקא היה נראה שהמארחת היא זו שמשתלטת על העניינים כשטל דן הנהדר הוליך אותה ליתרון 8, אך ברבע המכריע הזרים של אילת בראשות קייסי פראתר השתלטו על המשחק וקבעו ניצחון חשוב לדרומיים. נס ציונה מפסידה לאחר חמישה ניצחונות ליגה רצופים.

קלעו לנס ציונה: טל דן (10 ריבאונדים, 7 אסיסטים) 18 נקודות, בריאן אנגולה 15 ו-5 ריב', פטריק מילר 14 ו-10 ריב', ג'רום מיינסי 12 ו-5 ריב', נמרוד לוי 10, ווין סלדן 9, ליאור קררה 6.

קלעו לאילת: קייסי פראתר 28 ו-5 ריב', ג'ו רגלנד 20 ו-7 ריב', מארקל בראון 18 ו-6 ריב', ג'וש ניבו 9 ו-12 ריב', יונתן שולדבראנד 7 ו-5 ריב', בן קרטר 5, מרון רוינה 2.

אילת פתחה טוב יותר את המשחק ועלתה ל-4:10 מהיר בהובלת ג'ו רגלנד ובן קרטר. המארחת התעוררה וענתה בריצת 0:10 בדרך לנטילת ההובלה. הדרומיים שוב הגיבו, והוליכו בסיום הרבע הראשון 21:23. פטריק מילר גילה יכולת נהדרת והיה האיש של נס ציונה ברבע השני, אך ג'ו רגלנד מנגד החזיק את אילת. פראתר ובראון הגיעו גם הם לספרות כפולות אצל האורחת, ובסיום המחצית הראשונה, היתרון עדיין היה של אילת, 44:45.

המארחת וטל דן יצאו נהדר מחדר ההלבשה ועלו ל-51:60 במהלך הרבע השלישי. הקבוצה של בית הלחמי הצליחה לקזז מעט בהפרש ולהתקרב לנס ציונה, אך שלשה גדולה של נמרוד לוי על הבאזר הורידה את הכתומים ביתרון 61:69 לקראת הרבע המכריע. קייסי פראתר דאג לקרב את חבריו לאילת, אך טל דן המשיך להראות יוצא מהכלל והשניים החליפו סלים במשך כמה התקפות. מארקל בראון וג'וש ניבו התעוררו גם הם ודאגו להחזיר את קבוצתם עד שוויון - 77:77, 4 דקות לסיום. פראתר המשיך בהשתלטות שלו על המשחק, כששניות ספורות לסיום, במצב של 84:87 לזכות אילת קלע סל גדול ולמעשה הכריע את המשחק. 84:89 לאילת בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully