וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "אני מרגיש שייך לליגה הזו, באתי לכאן כדי לנצח". ביל יקבל מנוחה

הרוקי של הוויזארדס שיתף: "אני לוקח על עצמי את האתגר להיות יותר טוב. אם היריבות מתחילות לשים לב אליי, זו הגשמת חלום". בראדלי ביל לא ישחק מול ניו יורק

דני אבדיה מתאמן על זריקות אחרי הפסד וושינגטון לטורונטו/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

דני אבדיה השתתף אמש (חמישי) בריאיון זום ארוך עם עיתונאים מארה"ב וישראל וסיפר על התחושות שלו עד עכשיו, קרוב לחודשיים אחרי פתיחת העונה ב-NBA.

"אני רק 20 משחקים ב-NBA, זה מטורף מבחינתי", סיפר אבדיה, "לאנשים לוקח שנים להיכנס לקצב מסוים ולהבין שהם ב-NBA. אני שומר על שחקנים מהטובים בליגה, זה לא פשוט - במיוחד כשאתה משחק נגדם בפעם הראשונה, כשאתה צעיר ושורקים לך יותר עבירות. ככל שאני צובר ניסיון, אני מרגיש יותר טוב ואני משתפר. אני מרגיש שאני שייך ללליגה הזו, אני מרגיש שאני יכול להיות יותר טוב. אני לוקח על האתגר על עצמי".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. AP
"פתאום זורקים אותך לעוד אתגר. שפה שונה, ליגה אחרת, תרבות שונה, בלי חברים, בלי הרבה מהמשפחה". אבדיה/AP

אבדיה סיפר על התחושות שלו: "הייתי במכבי תל אביב שלוש שנים, אבל במשך שנתיים וחצי בקושי שיחקתי. היו לי הרבה מורדות, ואז את העלייה הזו במכבי של חצי שנה. ואז פתאום זורקים אותך לעוד אתגר. שפה שונה, ליגה אחרת, תרבות שונה, בלי חברים, בלי הרבה מהמשפחה. זורקים אותך ל-NBA, כשבמיוחד בתקופת קורונה זה יכול לחרפן אותך. אבל אני חזק, באתי לפה לנצח, לעשות דברים עם הוויזארדס. זו העבודה שלי, אני צריך להיות מקצוען".

על התקופה בה נעדר בגלל הקורונה: "היה לי קשה להיכנס לקצב אחרי שחזרתי. שבועיים בלי לגעת בכדור זה המון זמן, במיוחד לספורטאי ובמיוחד בשבילי . היה לי קשה להיכנס לקצב בתחילת העונה, ואז עוד פעם צריך להתחיל מחדש. אבל אני מרגיש יותר טוב ועם הזמן הכושר הולך ומשתפר".

אבדיה נשאל אם הוא מרגיש שהיריבות שמות לב אליו יותר: "זה עונת הרוקי שלי. אם מכירים אותי יותר, זה חלום שמתגשם וכבוד עבורי. אני מרגיש טוב, אני עדיין לומד את הליגה. לא פשוט להגיע בכל ערב וללמוד יריבה חדשה, לקרוא את דוחות הסקואטינג כשיש לך משחק כמעט בכל ערב. זה מאוד אינטנסיבי, צריך להיות מאוד ממוקד, אבל אני פשוט נהנה. מגיע המון קרדיט לצוות האימון והשחקנים מסביבי שעוזרים לי מאוד ונותנים לי הרבה טיפים".

עוד בוושינגטון: לראשונה העונה בראדלי ביל יקבל מנוחה, ולא ישחק הלילה (בין שישי לשבת) מול ניו יורק. ביל החמיץ העונה רק משחק אחד, וגם זה היה בגלל הקורונה. הוא רושם העונה ממוצעים של 32.8 נקוודת ב-35.3 דקות.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully