וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד: "זה המשחק הכי קשה שהיה לי בחיים", ברדה: "הניצחון הכי חשוב שלנו"

קפטן בית"ר מאושר אחרי ה-1:2 בנתניה, במשחק החזרה מהקורונה. אטפלד: "הייתי יותר אינטנסיבי על הקווים מאשר השחקנים במגרש"

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 2:1/ספורט 1

בית"ר ירושלים שבה הערב (חמישי) לכר הדשא לראשונה זה שבועיים, אך למרות ההפסקה ומכת הקורונה שהתפשטה במועדון, הצליחה להשיג 1:2 חשוב על מכבי נתניה בחוץ. עידן ורד בישל למיכאל אוחנה (9) ואז כבש בעצמו (61), כשהדבר היחיד שהעיב על הניצחון היה הכרטיס האדום של אלירן עטר, שנגח בפניו של לאמק בנדה (74). פרנן גורה רק צימק עבור ריימונד אטפלד (77), שהורחק בעצמו לקראת הסיום אחרי תלונות כלפי השיפוט. כעת מצפה לבית"ר משוכה גבוהה הרבה יותר בדמות משחק הבית מול מכבי חיפה בעוד ארבעה ימים, נתניה תקווה להתאושש על חשבון קרית שמונה.

מאמני בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ', שי ברדה. ברני ארדוב
"אתם לא יודעים מה עברנו". ברדה עם דראפיץ'/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים שי ברדה אמר אחרי המשחק: "אתם לא יודעים מה עברנו. קודם כל ניצחנו וזה הכי חשוב. לימדו אותי שאחרי הפסד כל דבר ייחשב לתירוץ, אז אגיד את זה דווקא עכשיו. היה גל ראשון של תשעה חולים, גל שני של שמונה חולים, גל שלישי שמחר יחזור להתאמן וגל רביעי שרק בשבוע הבא יחזור. אני לא מאשים אף אחד, השחקנים שיחקו בצורה מופלאה כי הם נתנו את כל כולם. זה לא היה כדורגל מדהים. הם ישבו בבית עשרה ימים חסרי מעש, זה הניצחון הכי חשוב של בית"ר העונה. אני כל כך שמח. הדבר המרכזי שנאמר השבוע הוא שאנחנו מייחלים שהקהל יחזור ויראה אותנו בפלייאוף העליון.

"נעשה הכול כדי שהקבוצה הזו תהיה בפלייאוף העליון. הקבוצה הזו עברה העונה הכול, אבל לא נדבר. אנחנו ספורטאים. היו לנו את כל הנסיבות המקלות, אבל ווינרים לא אוהבים שאומרים להם שיש נסיבות מקלות. מה שעשינו היום זה ווינריות. יש פה שחקנים שהתאמנו שלוש פעמים אחרי עשרה ימים בחוץ. עלי מוחמד יצא כי הוא השתעל, גם לתמיר עדי לא היה אוויר. לא נוח לי עם זה שאנחנו מסתגרים בדקות האחרונות, זה לא אנחנו, אבל לפעמים אנחנו צריכים לעשות את זה כדי להביא את המועדון הזה למקום שהוא צריך להיות בו".

על אלירן עטר: "לא ראיתי את זה. אם אלירן עשה משהו לא טוב, אז נטפל בזה. הייתה היום הרבה תשוקה. אסור שדברים כאלה לא יקרו ואלירן מספיק חכם ובוגר כדי שנסגור את זה בתוך המועדון".

קפטן בית"ר עידן ורד הוסיף: "אנחנו קבוצה עם 22 בריאים או מחלימים. זה היה משחק יעיל שלנו. זה המשחק הכי קשה שהיה לי בחיים. כל אחד קיבל את זה אחרת, אני הייתי עם חום וצמרמורות בבית. כל הזמן ראיתי משחקים וחשבתי איך אני אוכל לעשות את זה. לא יודע איך עשינו את זה. כל הכבוד לכולם שעשינו את זה. אני לא מאמין בכל מיני תירוצים, אין תירוצים. אנחנו מקבלים כסף וצריכים לתת 100%, אם אתה חולה זה לא מעניין. יש לנו קהל וצוות מקצועי, בעלים, הנהלה, צריך לתת 100%, אין תירוצים. אם שועה צריך לרוץ יותר בגללי, אז שירוץ, הוא צעיר. גם כשאני הייתי בבית והיה לי קשה והיה לי חום, כל היום מהבוקר רק רציתי שתגיע השעה 19:00 כדי שתהיה ליגה, זה מה שהציל אותי. זה הכיף שלי בסוף היום. גם הייתי חלק מזה. זה קורה, זה היה בסכנין, באר שבע, מכבי תל אביב. כולנו ביחד בחדר ההלבשה ובאוטו. אסור בשום מחיר שהכדורגל ייעצר".

ריימונד אטפלד מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"לא התחלנו טוב את המשחק". אטפלד/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד: "לא התחלנו טוב את המשחק, היינו איטיים מדי נגד קבוצה שיושבת מאחור. אם אתה לא עושה כלום, אתה מכניס את עצמך לצרות. הייתי יותר אינטנסיבי על הקווים מאשר השחקנים במגרש". על ההרחקה שלו, אמר ההולנדי: "צחקתי על תוספת של חמש דקות כי היא הייתה צריכה להיות יותר ארוכה. זו בדיחה. אתה צריך להיות קבוצה גדולה כדי לקבל תוספת זמן של שבע דקות כנראה".

אלמוג כהן סיכם: "אנחנו מאוכזבים. הגענו להמון הזדמנווית ואם היינו יותר חדים, היינו כובשים יותר שערים. רצינו לנצח, לא הצלחנו, אבל אני מאוד גאה בחבר'ה שנלחמו. לחצנו, בעטנו למשקופים והקורות, הגיע לנו יותר מגול אחד במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully