וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון: "פגרת הקורונה אפשרה לנו להניח את היסודות לעבודה"

11.2.2021 / 16:41

לקראת הפועל כפ"ס, דיבר מאמן מכבי תל אביב על השינוי בקבוצה: "השחקנים חדורי מוטיבציה". דור פרץ: "צריך להגיע מוכנים"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על הפועל חדרה/ספורט 1

מעודדת מהניצחון על הפועל חדרה, ערכה היום (חמישי) מכבי תל אביב לקראת משחק הליגה הקרוב שלה, מול הפועל כפר סבא בשבת (19:50, ספורט1). "יש רק יומיים בין משחק למשחק אז צריך להסתמך על דברים שעשינו במשחקים קודמים", אמר פטריק ואן לוון. "החלטת הממשלה לתת לנו שבועיים של פגרה בליגה אפשרה לנו לעבוד בתוך הקבוצה, הנחנו את היסודות לעבודה שלנו אבל אנחנו ממשיכים לשכלל את הפרטים. השחקנים חדורי מוטיבציה".

על המשחק מול חדרה אמר המאמן הצהוב: "הקבוצה שיחקה היטב, השחקנים התאמצו להבקיע מוקדם. עבדנו על זה וזה השתלם. היו לנו הזדמנויות להבקיע עוד שערים, אם היינו קצת יותר מרוכזים ושמים קצת יותר לב אחד לשני. היתה לנו יריבה שבאה לשחק וקצת פתחה את המשחק. בשערים שכבשנו, הראינו שאנחנו לא מסתמכים רק על שחקני ההתקפה שלנו אלא גם הקשרים מצטרפים וכובשים".

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. ., אודי ציטיאט
אהב את מה שקיבל מהקשרים שלו. ואן לוון/אודי ציטיאט, .

דור פרץ הוסיף: "לפני שבוע המשחק היה הרבה יותר קשה, הרבה יותר צפוף, אתמול היו יותר שטחים והיו לנו פתרונות יצירתיים יותר והכרענו אותו יחסית מוקדם. בפיגור 1:0 בדקה החמישית המשחק רק התחיל מבחינתנו, הרמנו את הראש מהר מאוד וידענו שצריך לנצח. יצרנו המון מצבים, לשמחתנו, אחרי שמול סכנין בקושי הצלחנו לייצר הזדמנויות. הראינו שכשאנחנו מגיעים מוכנים אנחנו מסוגלים לייצר מצבים גם מול קבוצות שמצופפות. הפועל כפר סבא מציגה כדורגל מצוין מאז שינוי המאמנים, נצטרך להגיע מוכנים ולעשות את העבודה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully