וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נבחרת הולנד לשעבר: "כבר הוכח שערן זהבי לא מספיק טוב לפ.ס.וו"

רנה ואן דה קרקהוף, אחד מסמלי העבר של איינדהובן, ביקר את החלוץ אחרי ההפסד לאייאקס: "בכל מה שקשור למהירות וטכניקה, הוא הרחק מאחור"

תקציר: אייאקס - פ.ס.וו איינדהובן 1:2/ספורט 1

ערן זהבי שוב סופג אש בהולנד. החלוץ הישראלי היה שותף להפסד 2:1 אמש (רביעי) של פ.ס.וו איינדהובן לאייאקס ברבע גמר הגביע, במשחק שהתנהל בשליטה מוחלטת של הקבוצה מאמסטרדם. זהבי שכבש בדיוק לפני חודש צמד נהדר לרשת של אייאקס, לא הורגש והבוקר מתחו עליו ביקורות.

"אני מתגעגע לטיקי-טאקה שפ.ס.וו שיחקה פעם. היום יש יותר מדי שחקנים שלוקים בטכניקה ובמהירות בקבוצה. כשאתה רואה שחקן כמו ערן זהבי, אתה מבין שהוא לא מספיק טוב לאיינדהובן. בכל מה שקשור בטכניקה ומהירות, הוא הרחק מאחור", אמר שחקן העבר הנה ואן דה קרקהוף, אחד הסמלים של פ.ס.וו בשנות ה-70' וה-80', ומי שלבש את מדי נבחרת הולנד בעבר. "לדעתי, השחקן היחיד ברמה הנדרשת מבין חלוצי פ.ס.וו, הוא הוא דונייל מאלן. השחקנים האחרים שיש לקבוצה בעמדה הזו, פשוט לא מספיק טובים".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן מול ליסנדרו מרטינס שחקן אייאקס. ANP Sport, GettyImages
שוב על המוקד. זהבי/GettyImages, ANP Sport

באתר VoetbalPrimeur חילקו ציונים לשחקני פ.ס.וו על ההופעה שלהם, וזהבי זכה לציון 5.5, אחד הנמוכים בקבוצה. "במפגש הקודם עם אייאקס ערן זהבי היה הכוכב, אבל למשחק אתמול הוא פשוט לא הופיע", כתבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully