וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע גרנד סלאם תל אביב: חכירת 4 מטוסים, בידוד במלון וחלוקה לקפסולות

11.2.2021 / 12:23

מבצע מורכב להפקת הטורניר שייערך בארץ בצל הקורונה: כ-500 ספורטאים צפויים להגיע ולהתאמן במתווה מיוחד. הפרטים המלאים בפנים

שגיא מוקי אלוף העולם בג'ודו. רויטרס
הספורטאים ישהו בבידוד מוחלט. מוקי/רויטרס

איגוד הג'ודו הישראלי, משרד הספורט, איגוד הג'ודו העולמי וחברת קומטק מפיקים מבצע מורכב לקיום גרנד סלאם תל אביב שיתקיים בשבוע הבא. לתחרות צפויים להגיע כ-500 ספורטאים מרחבי העולם וכדי לקיים את התחרות בצורה בטוחה, נחכרו ארבעה מטוסים אשר יגיעו לשני שדות תעופה מרכזיים באירופה אליהם (איסטנבול ופריז) יגיעו הג'ודוקא מרחבי העולם. עוד לפני עלייתם למטוס בארץ המוצא, יתבקשו הספורטאים והמאמנים להציג שתי בדיקות קורונה שליליות.

מפריז ואיסטנבול תצאנה הטיסות לישראל, כאשר על המטוסים יהיו אך ורק משתתפי הגרנד סלאם.
עם הגעתם לישראל יבצעו המשתתפים בדיקת קורונה נוספת וייכנסו לבידוד בחדר במלון, ממנו לא יורשו לצאת עד קבלת תוצאת הבדיקה. התחבורה תהיה תחבורה ייעודית עם צוות חיטוי שיחטא את האוטובוסים לאחר כל נסיעה.

seperator

לאחר קבלת תוצאה שלילית, יורשו לעזוב את החדר, אולם לא את בית המלון, שיהיה סגור הרמטית לכניסה ויציאה. גם במלון עצמו תהיה חלוקה לקפסולות וקומות, בלי ערבוב בין הקפסולות, שכל אחת מהן תשהה בנפרד, תאכל בנפרד ותהיה בהסעות נפרדות. גם בהיכל עצמו נמשכת ההקפדה על הקפסולות, כניסה מאזורים שונים, צוותי חיטוי יעודיים לתחבורה היעודית, צוות חיטוי למזרונים גם בהיכל וגם במלון.

תנועת המשתתפים מוגבלת אך ורק בין המלון להיכל ובהסעות מאורגנות בלבד, כך שהמשתתפים לא יוכלו להסתובב מחוץ למלון או לאולם התחרות, או להיות במגע עם אנשים מחוץ למעגל התחרות.

במלון עצמו יוקם מתחם אימונים, בו יוכלו הספורטאים להתאמן רק במתווה של 1x1 בתזמון מראש כשבין אימון לאימון יעבור המשטח חיטוי.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully