וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים משכה את הבקשה להעביר את הזכויות לבן ח'ליפה

11.2.2021 / 16:54

נגמר הסיפור? בא כוחה של הקבוצה מהבירה הגיש לוועדה להעברת זכויות בעלות של ההתאחדות לכדורגל בקשה לבטל את הדרישה המקורית. חוגג לא מוותר על העסקה ומתכוון לטוס לדובאי, מהמועדון נמסר: "בוחנים את מתווה העסקה מול השייח'"

בית"ר ירושלים במסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול מכבי נתניה/אתר רשמי בית"ר ירושלים

זהו, עסקת בית"ר ירושלים והשייח' בן חליפה ירדה מהפרק סופית. בן ח'ליפה התבקש על ידי הוועדה לספק תעודת יושר ומסמכים נוספים, אך באיזשהו שלב בשיחות החליט לקחת צעד אחורה ולהתנתק מהעיסקה. המסר של בן ח'ליפה היה שהוא מבחינתו ניזוק מספיק ולא מתכוון להעביר מסמכים נוספים, כאשר גם מכיוון משפחת המלוכה נתקבלו מסרים שהבהירו לו כי כל הרעשים סביב העיסקה לא מוסיפים כבוד להסכם השלום. בנוסף העובדה שלאורך הדרך שתי חברות חקירות סיפקו לוועדה להעברת זכויות פרטים מחשידים בנוגע לשיח' ולשותפיו, והפרסומים בתקשורת בענין, גרמה לאמירתי לקחת צעד אחורה ולא לקחת חלק בעיסקה, שמתחילתה נראתה מפוקפקת.

מבחינת משה חוגג, הוא לא אמר נואש והוא מתכוון לטוס לדובאי כשיתאפשר ולנסות למצוא פתרונות כדי להחיות את העסקה מחדש. מבית"ר נמסר: "לאחר בקשת הוועדה להעברת זכויות לקבל עוד מספר מסמכים ובתקווה להמשיך בעסקה, התכוון בעלי המועדון, משה חוגג להמריא לדובאי על מנת להיוועד עם השייח' חמד בן ח'ליפה. לצערנו, השמיים עדיין סגורים ובמקום לבקש הארכה נוספת העדפנו למשוך את הבקשה הנוכחית ולהגיש בקשה חדשה. הדיווחים על כך שהעסקה נפלה אינם נכונים".

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אשתו ענבל. דני מרון
נגמר הסיפור עם בן ח'ליפה. חוגג/דני מרון

מתח גדול בבית"ר ירושלים לקראת המשחק הערב (חמישי, 20:15, ספורט 1) מול מכבי נתניה. בבית"ר עדיין שואפים להגיע לפלייאוף העליון ויודעים שבכל מקרה אסור להפסיד הערב. העובדה שלא מעט שחקנים עדיין סובלים מחולשה וחלק עדיין חלודים לאחר השבתה של קרוב לשבועיים, מדאיגה מאוד את הצוות המקצועי, שמקווה לראות את השחקנים מתעלים היום וגם אמרו את זה לשחקנים בשיחות אישיות. "מי שרוצה להיות חלק מבית"ר ירושלים, חייב להביא אקסטרות במיוחד במצבים כאלה", אמרו לשחקנים.

טל בן חיים צפוי לפתוח לצידו של אוראל דגני בהגנה, כאשר סנטיאגו אוקמפוס ואורי מגבו צפויים לפתוח כמגנים, בשל החולשה הפיזית של שי קונסטנטין ואורן ביטון. בקישור יעלו דראפיץ' וברדה עם השלישייה ששיחקה בשני הניצחונות הרצופים נגד חדרה וקרית שמונה - אביאל זרגרי, תמיר עדי ועלי מוחמד, כאשר אלירן עטר, עידן ורד וירדן שועה אמורים להוביל את החלק הקדמי.

בבית"ר אמרו אתמול: "לא נתפלא אם לפני המשחק אחד או שניים משחקני ההרכב ידווחו על חולשה ונצטרך לעשות שינויים. המצב רחוק מלהיות אידיאלי, אבל צריך לעבור את המשחק הזה בשלום".

עוד בוואלה!

הניסוי החדש: השינוי של הפועל תל אביב החל כשזנחה את מהפכת הצעירים

לכתבה המלאה
סלובודן דראפיץ מאמן בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית״ר ירושלים, אתר רשמי
יש היום גם משחק חשוב. דראפיץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית״ר ירושלים

לאחר ביטול עסקת דומיניק צ'אנדה אתמול, בבית"ר לא נרשמה אכזבה גדולה. בעלי בית"ר משה חוגג צייץ הבוקר בתגובה לביטול העסקה, בשל הדלפת הפרטים: "לא אתן פרנסה למדליפים גם אם כל אוהדי בית"ר לה פמיליה וכל העיתונאים ביחד ישתוללו כל היום וכל הלילה". למעשה, שמו של צ'אנדה עלה ביום שישי האחרון, כאשר אנטואן קונטה דיווח שלא התייצב לטיסה ביום ראשון ובמקביל דיוגו ורדאסקה נכנס לשיחה עם צמד המאמנים ואוחנה.

כשיצאו מהשיחה דראפיץ' וברדה אמרו לראשי המועדון: "הם עושים צחוק מהמועדון, אסור שידרכו כאן. נשחק עם מה שיש, יש לנו זר ב-2,500 דולר שאפשר להנחית בתור גיבוי". דראפיץ' קיבל המלצה על הזמבי ממאמן סרבי שהוא מכיר, ומבחינתו הוא רצה אותו רק כגיבוי לסגל, ולכן גם האכזבה מאי צירופו לא גדולה במיוחד.

במקביל, בבית"ר ירושלים צריכים לקבל החלטות משפטיות לגבי הזרים ורדאסקה וקונטה. הצרפתי לא מקבל את ההחלטה לגרוע אותו מהסגל, אך בבית"ר הבהירו כי לא רק שהוא ייגרע, אלא אף תוגש נגדו בקרוב תביעה כספית על הפרת הסכם ונזקים שנגמרו למועדון כתוצאה מהתנהלותו לאורך השנים.

"המסרים מכיוון עורכי הדין שלו לא מעניינים, נתבע על הנזקים שגרם וברגע האמת ישמעו את כל מה שיש לנו להגיד", אמרו בבית"ר. "נחשוף את כל המעללים שלו לאורך כל הדרך, עשינו טעות ששמרנו עליו יותר מדי וניסינו להגן עליו, זאת טעות שנלמד ממנה".

מי שהגיע ארצה הוא ניקו אולסק, שאמר עם נחיתתו: "זה נהדר. לא ציפיתי שאני כל כך אתגעגע לישראל, אבל זה הבית שלי עכשיו. זה טוב לחזור הביתה ועוד לחתום באחת הקבוצות הגדולות בארץ. יש אוהדים מטורפים בקטע טוב, זו קבוצה שתמיד משחקת טוב, וכמובן המאמנים שאני מכיר מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully