וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא - מכבי תל אביב: גלזר ייעדר בגלל צהובים, ואן לוון חושב גם על שחטאר

הצהובים מחפשים ניצחון שישי רצוף על רקע מאבק האליפות והמשחקים באירופה: יונתן כהן אמור לחזור לסגל, גולסה עדיין בספק, גררו עשוי לקבל קרדיט

מחזור 21הסתיים13/02/2021
הפועל כפר-סבא
    0
    • (41) פשיץ'
    מכבי תל אביב
    תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על הפועל חדרה/ספורט 1

    הפועל כפר סבא

    מאמן כפר סבא, אלישע לוי, לקראת המשחק על מכבי תל אביב: "עשינו ניצחון חשוב מאוד בסכנין. אנחנו נערכים למשחק עם מכבי תל אביב. זאת קבוצה מצוינת, נהיה מוכנים ונעשה את הכל כדי להביא נקודות. דרכנו ארוכה והמשחק הקרוב הוא תחנה בדרך. הלו"ז שלנו צפוף ואף קשוח, צריך להתארגן מהר ולהתמקד במטרה הקרובה. הספקנו להביא את השחקנים הזרים שרצינו, כמועדון עשינו ככל שיכולנו כדי לחזק את הסגל. אנו נערכים עם הסגל למשימות שעומדות לפנינו".

    אלישע לוי מאמן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
    "נעשה את הכל כדי להביא נקודות". אלישע לוי/ברני ארדוב

    מכבי תל אביב

    דן גלזר יעדר מחר ממשחקה של מכבי תל אביב נגד הפועל כפר סבא (שבת, 19:45, ספורט 1) בגלל צבירת כרטיסים צהובים. הקפטן שרן ייני צפוי להחליף אותו ולפתוח כקשר אחורי. יונתן כהן אמור לחזור לסגל אבל נראה כי יפתח רק על הספסל. כשירותו של אייל גולסה למשחק עדיין מוטלת בספק. אדוארדו גררו, שנכנס טוב כמחליף מול הפועל חדרה, עשוי לקבל אשראי ולפתוח בהרכב. אבי ריקן שסיים את המשחק עם פציעה בשריר סבל רק מהתכווצות והוא אמור להיות בסגל מחר ואולי אף לפתוח. המאמן פטריק ואן לוון מתכוון לקחת בחשבון בהרכבת האחד עשר שלו ובחילופים גם את המשחק מול שחטאר דונייצק ביום חמישי הקרוב. מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי חמישה ניצחונות רצופים, ויודעת שאם תנצח תחזור לפחות זמנית למקום הראשון, עד למשחקה של מכבי חיפה ביום שני מול בית"ר ירושלים.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
    מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה מול אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
    הראש בשחטאר. גולסה/דני מרון

    טריוויה

    * הניצחון האחרון של הפועל כפר סבא על מכבי תל אביב הושג ב-17 בספטמבר 2007, אז סמואל יבואה קבע 0:1 בבלומפילד במחזור השלישי. ב-11 המפגשים מאז (ליגה וגביע): תשעה ניצחונות צהובים ושתי תוצאות תיקו בלויטה.

    * ב-17 משחקי בית מול מכבי תל אביב בליגה הבכירה ב-31 השנים האחרונות, הפועל כפר סבא ניצחה רק פעם אחת. פבריסיו קרבאליו קבע 0:1 על הגלקטיקוס ב-24 בספטמבר 2005.

    * מכבי תל אביב צברה 25 נקודות מ-27 אפשריות עם פטריק ואן לוון על הקווים, וסך הכול סופרת כבר 12 משחקים רצופים ללא הפסד (תשעה ניצחונות, כולל רצף פעיל של חמישה).

    * מכבי תל אביב כבשה לרשת הפועל חדרה את השער המוקדם ביותר שלה העונה, בדקה ה-20, אבל גול ברבע השעה הראשונה עדיין אין לה. כך גם להפועל כפר סבא.

    * שתי הקבוצות הן גם מלכות המהפכים של ליגת העל עם שלושה כל אחת. מכבי תל אביב השיגה 12 נקודות ממצב של פיגור (שמונה משחקים בהם ספגה ראשונה) ואילו כפר סבא עם 11 (ספגה ראשונה ב-15 משחקים).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully