וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: "שגיב יחזקאל התקדם באשדוד. גם רמזי יקפוץ מדרגה"

עודכן לאחרונה: 12.2.2021 / 14:46

באשדוד הסבירו את הטרייד בין יחזקאל לרמזי ספורי, שצפוי להתחיל על הספסל את המשחק מול סכנין (שבת, 18:45). פיראס אבו עקל יעדר בגלל צהובים. יעקב בריהון או שלו הרוש צפויים לפתוח. כיאל יחזור מנגד

מחזור 21הסתיים13/02/2021
מ.ס. אשדוד
    0
      בני סכנין
      תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 3:0/ספורט 1

      מ.ס. אשדוד

      במ.ס. אשדוד חשפו הבוקר (שישי) את הסיבה המרכזית שבגללה הם ביצעו את עסקת הטרייד עם הפועל באר שבע אתמול. "מכיוון ששגיב יחזקאל לא היה חתום לעונה הבאה, היתה לו הזכות לנהל חוזה כבר עכשיו לעונה הבאה. ברגע שהבנו שהוא סיכם בהפועל באר שבע לשלוש שנים מהקיץ, לא היה כבר טעם להשאיר אותו במיוחד שהוא כבר ביקש לעזוב. אין סיבה להשאיר שחקן, אם הוא כבר יודע מי הקבוצה הבאה שלו. מ.ס. אשדוד תרמה להתקדמות של שגיב. גם רמזי ספורי יעלה מדרגה אצלנו ויהיה שחקן יותר טוב בסוף העונה".

      אשדוד לא תקבל כסף עבור המעבר של יחזקאל, אלא רק את הזכות לקבל את ספורי לעונה הבאה במידה שתרצה בכך בתום העונה. בנוסף לכך, באשדוד נערכים להנחתת הזר הגנאי זקריה מוגיס שכבר חתם בקבוצה ומשוכנעים ששחקן הכנף הקדמי יהיה שחקן משמעותי שימלא את החסר של יחזקאל.

      לקראת המשחק מחר מול בני סכנין אמרו הבוקר במועדון: "הקבוצה עברה שינוי דרמטי ב-24 השעות האחרונות והיכולת של השחקנים להתמודד עם השינוי הזה בראש, היא זו שתוביל לתוצאה מול סכנין".

      פיראס אבו עקל יעדר מהמשחק בגלל צהובים. יעקב בריהון או שלו הרוש צפויים לפתוח. עדיין לא ברור מה רן בן שמעון יחליט לגבי ספורי וייתכן שהוא יתחיל על הספסל.

      מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע מול שגיב יחזקאל שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
      עכשיו הם ישתפו פעולה. שגיב יחזקאל במפגש עם ויטור ובאר שבע/דני מרון

      בני סכנין

      יו"ר ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס שוחח היום עם המאמן ניסו אביטן והשניים ליבנו את הדברים ביניהם אחרי התקרית החמורה בסוף המשחק האחרון. בשל כך אביטן ימשיך בשלב זה ובמועדון מקווים כבר מחר לרשום ניצחון שישנה מומנטום. בירם כיאל ואיאהב גנאים ישובו להרכב, בעוד שמופלאח שלעאטה ייעדר בשל צהובים.

      sheen-shitof

      תוצאות מהיום ה-1

      הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

      בשיתוף נומייר פלוס
      מאמן בני סכנין ניסו אביטן. ,, מאור אלקסלסי
      הזדמנות אחרונה? אביטן/מאור אלקסלסי, ,

      טריוויה

      * זה יהיה המפגש ה-41 בין הקבוצות בליגת העל. ה-0:1 של בני סכנין בסיבוב הראשון קבע 15:15 בניצחונות, לצד 10 תוצאות תיקו.

      * חמישה מששת מפגשי הליגה האחרונים הסתיימו בניצחונות של בני סכנין, בעוד מ.ס. אשדוד ניצחה רק פעם אחת - 1:2 בפברואר 2019. זה ניצחונה הביתי היחיד על סכנין בליגה מאז נובמבר 2008.

      * למרות זאת, סכנין מעולם לא גברה על אשדוד פעמיים במהלך העונה הסדירה.

      * מ.ס. אשדוד לא רשמה תיקו ביתי כבר יותר משנה: כל 17 משחקיה האחרונים כמארחת (כולל גביע הטוטו) הגיעו להכרעה, מאז ה-0:0 מול מכבי נתניה ב-1 בפברואר 2020. המאזן: 10 ניצחונות לעומת שבעה הפסדים.

      * סכנין מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים (חמישה הפסדים בששת המחזורים האחרונים) ו-284 דקות ללא שער, מאז שבירם כיאל קבע 0:1 מול הפועל באר שבע.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: שניר לוי
      אצטדיון: אשדוד

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully