וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיב יחזקאל חתם ל-3.5 שנים בהפועל באר שבע: "שמח ונרגש"

11.2.2021 / 17:01

שחקן מ.ס. אשדוד מצטרף רשמית ועשוי לפתוח כבר בשבת, ברקת: "בטוחה שיחד נמשיך להגשים חלומות". ז'וזואה עקץ את יעקב שחר

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 3:0/ספורט 1

שגיב יחזקאל חתם היום (חמישי) רשמית לשלוש וחצי שנים בהפועל באר שבע. "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון", אמר. "אתן כל כולי למען הצלחת הקבוצה. הערב אצטרף לאימונים ואני מקווה להחזיר על הדשא כבר ביום שבת. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למועדון ספורט אשדוד על התקופה היפה ומאחל להם הצלחה בהמשך". נשיאת המועדון, אלונה ברקת, הוסיפה: "אני מברכת על הצטרפותו של שגיב. בטוחה שיחד נמשיך להגשים חלומות".

יחזקאל ישתכר 210 אלף דולר נטו לעונה. אימון הקבוצה הוזז לערב כדי שהוא יוכל לקחת בו חלק והוא עשוי לפתוח בהרכב כבר בשבת מול הפועל חיפה. במקביל, וכפי שפורסם כאן לראשונה, עשה את הדרך לאשדוד רמזי ספורי. בניגוד ליחזקאל, ספורי רק הושאל עד תום העונה לאשדוד ובסיום העונה הוא יחזור להפועל באר שבע להשלמת חוזהו.

בהפועל באר שבע מאמינים שיחזקאל יוכל לסייע להם להשיג כרטיס לאירופה בתום העונה. כבר בשבת הוא יוכל לשחק מול הפועל חיפה. בבאר שבע ובאשדוד טענו אמש שהזכות של מכבי תל אביב לקבל אחוזים על יחזקאל היא רק במכירה, ומכיוון שאין כאן מעבר של כסף בין המועדונים, מכבי תל אביב לא תזכה לקבל תמורתו כסף.

בהפועל באר שבע הסכימו להעביר את ספורי לאשדוד בהשאלה אחרי ששלשום בתום ההפסד לאשדוד, הקשר התעמת עם קבוצה של אוהדי הפועל באר שבע שהגיעה למחות נגד השחקנים. ספורי לא תרם יותר מדי לקבוצה העונה וכשז'וזואה שיחק, הוא בדרך כלל לא היה על המגרש.

שחקן הפועל באר שבע שגיב יחזקאל. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
לאלונה ברקת יש ציפיות גבוהות. שגיב יחזקאל/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע
רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
באשדוד בטוחים: הוא יתרום לא פחות מיחזקאל. ספורי/דני מרון

באשדוד הסכימו לשחרר את יחזקאל אחרי שהבינו שהשחקן כבר מדבר עם באר שבע לעונה הבאה ויודע שהוא יכול להרוויח כבר עתה כפול ממה שהוא מרוויח באשדוד. ג'קי בן זקן ורן בן שמעון בטוחים כי התרומה של ספורי לאשדוד תהיה לא פחות גדולה מהתרומה של יחזקאל, שהיה טוב מאוד העונה. בן שמעון כבר שוחח אמש עם ספורי והשחקן אמור לקבל דקות כבר בשבת מול בני סכנין.

במקום יחזקאל ועל המשבצת שלו תקבל אשדוד בקרוב את שחקן הכנף הגנאי מוגיס זקאריה שאמור לנחות בתחילת השבוע הבא אחרי שכבר חתם על חוזה. כמו כן יוסט חמודי כנעאן לעמדה קדמית יותר. דין דוד ובעיקר החלוץ האוגנדי פאהד באיו ישחקו אחרי עזיבת יחזקאל יותר.

"לא היה טעם להחזיק בכוח את שגיב. רמזי יכול לפרוח אצלנו", אמרו אמש באשדוד. "אם שגיב היה נשאר, הוא היה ממורמר שמנענו ממנו לחתום עכשיו על חוזה גבוה בבאר שבע. לא היינו מרוויחים דבר מזה שהיינו מתעקשים להשאירו. לעומת זאת רמזי רוצה להתפוצץ ולתת חצי עונה טובה אחרי שלא ממש נהנה העונה מכדורגל. זו עסקה שטובה לכולם".

* עוד בהפועל באר שבע: ז'וזואה עוקץ את יעקב שחר ומכבי חיפה בעקבות התגרה ההמונית בסיום הדרבי החיפאי. כזכור, שחר התבטא באחד הראיונות בנוגע לז'וזואה אחרי שהקשר הואשם ביריקה לעבר אבי ריקן ואמר ש"הייתי מעלה אותו על המטוס הראשון לפורטוגל", אמירה שעוררה ביקורות. אלונה ברקת צייצה אמש אחרי התגרה: "מעניין כמה כרטיסי טיסה יונפקו", והיום ז'וזואה עצמו עקץ כשכתב באינסטגרם: (לצד תמונה של מטוס): "כרטיסים בחינם! עכשיו המטוס לפורטוגל יהיה מלא?".

פוסט האינסטגרם המתריס של שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה נגד מכבי חיפה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של ז'וזואה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully