וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "יש שביעות רצון, אבל אנחנו לא משתגעים"

10.2.2021 / 23:12

מאמן הפועל תל אביב ניסה להישאר קר רוח אחרי ה-0:2 על מכבי פתח תקוה, איינבינדר שנפגע: "לא מרגיש שום כאב אחרי ניצחון"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 2:0/ספורט 1

שמחה גדולה בהפועל תל אביב: הקבוצה של ניר קלינגר עלתה הערב (רביעי) אל מעל הקו האדום לראשונה מאז המחזור השלישי. האדומים ניצחו 0:2 את מכבי פתח תקוה וניצלו את ההפסדים של בני סכנין והפועל חדרה, כשכרגע מי ששקועה במקום האחרון היא בני יהודה שמשחקה מול בית"ר ירושלים נדחה. לידור כהן כבש שער יפה מאוד מול האקסית (37) ועומרי אלטמן הכפיל בפנדל (75) אחרי שארמנדו קופר הורחק בעקבות תיקול קשה על איינבינדר.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. קובי אליהו
הפועל עלתה מעל הקו האדום לראשונה מאז המחזור השלישי. קלינגר/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר אמר אחרי המשחק: "אני לא חושב שזה המשחק הכי טוב שלנו העונה, המחצית הראשונה מול חדרה הייתה טובה יותר. השחקנים הם הרבה יותר מאמנים על המגרש וקל לי יותר לעבוד איתם בקטע הטקטי. אנחנו משתפרים, אבל אנחנו עדיין עמוק בתחתית וימשיך להיות מאתגר, אבל אנחנו משתפרים מבחינת יצירת מצבים, לוחצים טוב יותר. זה נראה טוב, אבל זה לא מספיק. עשינו הערכת מצב, ישיבת צוות עם ההנהלה. אמרנו שאנחנו צריכים את השחקנים והשלב הבא הוא לצאת מהתחתית. שמנו לעצמנו כמה יעדים. אם אנחנו נמצמץ יותר מדי, נקבל סטירה ונעוף אחורה. אני מרוצה מהגישה והמנהיגות של השחקנים. יש שביעות רצון, אבל אנחנו לא משתגעים".

על איינבינדר: "גם בן ביטון וגם הוא הגיעו אלינו אחרי שלא שיחקו הרבה זמן ומשחקים כמעט 90 דקות בכל משחק. יש לי גם את אלטמן שהוא מנהיג. יש לנו מנהיגות. עם זה צריך להמשיך הלאה".

קשר הפועל תל אביב דן איינבינדר: "כשמנצחים ולוקחים שלוש נקודות לא מרגישים שום כאב. אני רוצה רק להמשיך ככה. קשה לי להגיד שזה המשחק הכי טוב שלנו העונה, אני שמח שבחמשת המשחקים האחרונים לא הפסדנו וזה חשוב. התחזקנו בינואר ונכנסה רוח חדשה לקבוצה ויחד עם אלה שכבר היו פה הרמנו את הקבוצתיות. נצטרך להמשיך ככה. אני מקווה שתהיה המשכיות לניצחון הזה ונשיג כמה ניצחונות ברציפות. נצטרך את הטירוף הזה עד הסוף ואנחנו מבינים את זה. נצטרך לעלות לכל משחק בטירוף. גם בשבוע שעבר הייתה לנו הזדמנות לעלות מעל הקו האדום, אנחנו עושים התקדמות ובסופו של דבר אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו מייצרים המשכיות".

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון אמר: "המחצית הראשונה הייתה לא טובה, לא הגענו למצבים, לא הנענו את הכדור. זה לא זה מבחינה התקפית. במחצית השנייה התחלנו לשחק כדורגל, ההרחקה פגעה בנו. גם אחרי ההרחקה עשינו הכול עד הדקה האחרונה כדי לחזור למשחק. זה לא הספיק היום, אבל נמשיך הלאה. במחצית השנייה כולם כולל כולם נתנו הכול, במיוחד בעשרה שחקנים. אני יכול רק לתמוך בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully