וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מזה כמעט שנה: אוהדים יורשו להיכנס לחצי גמר גביע המדינה בכדורסל

10.2.2021 / 18:57

איגוד הכדורסל אישר לכל אחת מקבוצות חצי גמר הגביע להכניס שמונה אוהדים עם ציוד עידוד כדי לנסות ולייצר אווירה במשחקים שייערכו בדרייב אין בתל אביב

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
שמונה אוהדים מכל קבוצה יורשו להיכנס. אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל ייערכו מחר (חמישי) בדרייב אין בתל אביב ויפגישו את הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון במשחק הראשון (18:30, ספורט 5), ואת מכבי תל אביב והפועל חולון במשחק השני (21:15, ספורט 5), כשמשחק הגמר ייערך ככל הנראה בחודש אפריל.

באיגוד הכדורסל פנו לפני מספר שבועות למשרד הספורט על מנת לערוך פיילוט במשחקי חצי הגמר ולהכניס כמה מאות אוהדים מכל קבוצה על פי מתווה מסודר, אלא שהנושא לא אושר ובימים האחרונים החליטו באיגוד ללכת על מתווה מצומצם בהרבה ממה שרצו בהתחלה. כל קבוצה מבין קבוצות חצי הגמר תוכל להכניס שמונה אוהדים עם ציוד עידוד על מנת לנסות וליצור אווירה במשחקים, וזאת בנוסף ל-25 בעלי תפקידים שונים מכל אחת מהקבוצות שיהיו ביציעי האולם.

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אוהדי ירושלים/ברני ארדוב

ההחלטה לדחות את משחק גמר גביע המדינה באפריל היא כדי לנסות וליצור מצב בו יוכלו באיגוד להכניס כמות מסוימת של אוהדים, כשההערכה היא שעד חודש אפריל יהיה מתווה מוסכם על הכנסת אוהדים. כזכור, אמש פרסם פרויקטור הקורונה, פרופסור נחמן אש, מדדים מסוימים לפיהם יוכלו אוהדי ספורט להיכנס למגרשי הספורט כבר בעוד פחות משבועיים, ה-23 בפברואר, אך לא פורט מה המתווה לפיו יוכלו להיכנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully