וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ליאור רפאלוב ואנטוורפן הפסידו לקלאב ברוז' בשמינית גמר הגביע

מחזיקת הגביע נפרדה מתוארה מול הקבוצה אותה ניצחה בגמר אשתקד. שחקן העונה נכנס כמחליף (69) אך לא הושיע. בן שהר עלה מהספסל (86) בניצחון אפואל ניקוסיה בגביע

בעונה שעברה ליאור רפאלוב סידר לאנטוורפן זכייה יוקרתית בגביע עם שער ניצחון בגמר על קלאב ברוז' האקסית שלו. הערב (רביעי) רפאלוב נכנס כמחליף אך לא הציל את קבוצתו שהודחה בשמינית הגמר מול אותה קלאב ברוז' אחרי הפסד 3:1. כאמור, שחקן העונה בבלגיה ישב על הספסל וראה את האנק ואנקן קובע 0:1 לברוז'. בדקה ה-69 רפאלוב נכנס, אבל באס דוסט חלוץ הרכש מפרנקפורט קבע 0:2 (82) ורוד פורמר חתם (85) שתי דקות אחרי שדידייה לאמקל צימק ל-2:1.

בן שהר שוב נותר על הספסל של אפואל ניקוסיה קבוצתו, שהשיגה היום (רביעי) ניצחון חשוב, 2:3 בחוץ על אולימפיאקוס ניקוסיה בדרבי המקומי. בניגוד למשחק הקודם שבו הוא לא שותף בהפסד, שהר עלה כמחליף בדקה ה-86. אפואל נחלצה מרצף של שלושה הפסדים ועלתה למקום העשירי בעקבות הניצחון.

* דור מיכה נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה והיה שותף ל-0:0 הביתי של אנורתוזיס פמגוסטה מול א.א.ק לימסול בליגה הקפריסאית. אסף צור נותר על הספסל.

* בוריס קליימן פתח בשער של וולוס, אך חטף רביעייה בהפסד 4:2 לא.א.ק אתונה ברבע גמר הגביע.

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. Soccrates Images, GettyImages
איבד את הגביע. רפאלוב/GettyImages, Soccrates Images

* גידי קאניוק הוחלף בתוספת הזמן בניצחונה של נאקון רצ'אסימה 0:1 על רצ'אבורי בליגה התאילנדית. זה היה ניצחון חמישי ברציפות של המארחת, שנמצאת במקום התשיעי עם 25 נקודות.

* עידן גולן שיחק 74 דקות בהרכב אוניברסיטטאה קלוז' מהליגה השנייה ברומניה, שניצחה 1:2 את אוטה ארד מהליגה הבכירה ועלתה לרבע גמר הגביע.

* דור חוגי שיחק 24 דקות כמחליף בהפסדה של סט. פולטן 3:1 בבית ללאסק לינץ במחזור ה-16 בליגה האוסטרית. קבוצתובמקום השמיני עם 16 נקודות.

* ניר ברדע לא נכלל בסגל של הונבד, שעלתה שלב בגביע ההונגרי עם 1:3 על קרולטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully