וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה משרדי ממשלה התערבו. מכבי תל אביב תארח את שחטאר בארץ

10.2.2021 / 17:33

הצהובים היו צריכים לעבור דרך משרד הבריאות, משרד החוץ, משרד הספורט, משרד הפנים, משרד התחבורה ואפילו המשרד לשיתוף אזורי כדי להשיג את האישורים ובסופו של דבר המשחק ייערך בעוד שמונה ימים בבלומפילד

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:1/ספורט 1

מכבי תל אביב תוכל לארח בעוד שמונה ימים את שחטאר דונייצק במסגרת שלב 32 הגדולות בליגה האירופית. שישה משרדים ממשלתיים היו מעורבים במתן האישורים לקיום המשחק מול הקבוצה האוקראינית בשל מדיניות השמיים הסגורים שתפוג רק ב-20 בחודש, יומיים אחרי המשחק המתוכנן ליום חמישי הבא, 18 בפברואר באיצטדיון בלומפילד.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב עם חבריו. ., אריאל שלום
יוכלו לארח את שחטאר דונייצק בישראל. שחקני מכבי תל אביב/אריאל שלום, .

לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים השלימה מכבי תל אביב את כל איסוף האישורים המתבקשים להנחתת שחטאר בארץ כאשר מי שהיו צריכים לאשר את הגעת הקבוצה וקיום המשחק היו משרד הבריאות, משרד החוץ, משרד הספורט, משרד הפנים, משרד התחבורה ואפילו המשרד לשיתוף אזורי. כל ששת המשרדים היו מעורבים במתן האישור. מאחר שמדובר בהכנסת קבוצת ספורט זרה בעת המדיניות הקשוחה של השמיים הסגורים, מכבי תל אביב הייתה צריכה לוודא כי יהיו בידיה כל האישורים הנדרשים בכדי שהמשחק יערך במועדו בארץ. יש לציין כי ממש בדומה לכך, בשבוע הבא ינחתו בארץ לא פחות מ-800 ספורטאים זרים לקראת תחרות גרנד סלאם תל אביב בג'ודו שתיערך בין 18 ל-20 בחודש וכמות האישורים שנדרשה כדי לקיים את הטורניר הייתה אפילו גדולה יותר.

גם הג'ודוקות שיגיעו וגם שחטאר יהיו מחויבים בנוהל של בית מלון ומתקן הספורט בו תיערך התחרות ובכפוף לבדיקות קורונה לפני ההגעה לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully