וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס שמר על הסגל מ"המשחקים החשובים", בחולון ירשמו חמישה זרים

10.2.2021 / 20:59

חצי גמר גביע המדינה (חמישי, 21:15, ספורט 5): מכבי תל אביב תרצה לחזור לגמר גביע המדינה לראשונה מאז 2018, קליין יתלבש לראשונה מול האקסית. הסגולים גייסו מאוהדיהם 300 אלף שקלים כדי לחזק את הסגל במשחקים במסגרת המקומית

קפטן מכבי תל אביב גיא פניני מניף את גביע המדינה. ברני ארדוב
בפעם האחרונה שמכבי תל אביב זכתה בגביע פניני הניף אותו/ברני ארדוב

העולה השנייה לגמר גביע מדינה 2021 תיקבע מחר (חמישי, 21:15, שידור ישיר בספורט 5) בתום משחק חצי הגמר שיפגיש את מכבי תל אביב והפועל חולון. שתי הקבוצות, שנפגשו לאחרונה בגמר 2018, אז חולון ניצחה 84:86, נפגשו 11 פעמים בגביע עד היום, כשמלבד אותו ניצחון ב-2018, מכבי תל אביב ניצחה בכל המפגשים האחרים. העונה שתיהן נפגשו פעמיים, בליגה חולון ניצחה בביתה, ובגמר גביע ווינר מכבי תל אביב יצאה עם הניצחון.

הקבוצה של יאניס ספרופולוס תכריז רק בשעות הערב על הסגל שלה למשחק חצי הגמר, כשעד עתה במשחקים הקובעים הצוות המקצועי בחר שלא להשתמש בטיילר דורסי, דראגן בנדר וכריס ג'ונס, וללכת עם הסגל הזר ששיחק בקבוצה גם בעונה שעברה, בתוספת אנטה ז'יז'יץ'. במכבי מגיעים דרוכים מאוד להתמודדות, והזכירו לשחקנים שלא זכו בגביע המדינה מאז 2017. במועדון יודעים שכדי לעצור את חולון עליהם לעצור את הקליעה של הסגולים מחוץ לקשת, ויתמקדו בלחץ על הגארדים האיכותיים של היריבה. עומרי כספי המשיך להתאמן השבוע, אך בשל המצב העדין וכאבי הבטן שלו שהשביתו אותו ממשחק בשבועות האחרונים, הוא שוב לא יתלבש. סקוטי ווילבקין, אלייז'ה בריאנט, אנג'לו קלויארו, אנטה ז'יז'יץ' ואותלו האנטר נרשמו, כשטי ג'יי קליין יתלבש לראשונה מול קבוצתו לשעבר.

עוז בלייזר: "צריך לתת פשוט הכל, זה לא משחק שאפשר לתקן בו ביום אחר. הרבה מזה יהיה במחויבות שלנו ובהכנה, יש הרבה טקטיקה אבל הלב מנצח משחקים כאלה. הם משחקים בסגנון שונה ממה שרגילים אליו, אבל אנחנו מתרכזים בעצמינו. אם נעשה את העבודה שלנו, אני מאמין שנעבור את זה".

מתוך "Fast Break", התכנית השבועית באפליקציית מכבי תל אביב

הפועל חולון של סטפנוס דדאס רושמת עד עתה עונה טובה מאוד. לצד העלייה ההיסטורית שלה לשלב הבא באירופה, העפילה הקבוצה לגמר גביע ווינר, וכן נמצאת בעיצומה של תקופה טובה בליגת העל שהכניסה אותה לתוך השישייה הראשונה.

הסגולים יופיעו למשחק לראשונה עם כל חמשת הזרים שנמצאים בסגל, לאחר שקמפיין גיוס ההמונים שלהם צלח והם אספו 300 אלף שקלים כדי לרשום זר חמישי בטופס במשחקים במסגרת המקומית. בחולון, שם נוהגים לפתוח את המשחקים בצורה חזקה מאוד, מודעים לכושר המצוין של מכבי תל אביב שגם היא פותחת לאחרונה את המשחקים בצורה נהדרת, וסימנו את הרבע הראשון לקריטי להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully