וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייקובן בראון חוזר לסגל הפועל ירושלים, מאמצים בראשון לציון להכשיר את דוברת

10.2.2021 / 14:47

חצי גמר גביע המדינה (חמישי, 18:30, ספורט 5): הפועל ירושלים, עם הקפטן האמריקאי ששב מקלקול קיבה, תנסה להעפיל לגמר שלישי ברציפות על חשבון הכתומים. דריל מונרו: "משחקי הדחה הם מיוחדים. אני מחשיב את עצמי כשחקן של משחקים גדולים"

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים, ג'ייקובן בראון, טיישון תומאס. דני מרון
ג'ייקובן בראון/דני מרון

משחקי חצי גמר גביע המדינה ייצאו מחר (חמישי, 18:30, שידור ישיר בספורט 5) לדרך במשחק בו יפגשו הפועל ירושלים, מחזיקת הגביע מהשנתיים האחרונות, ומכבי ראשון לציון. שתי הקבוצות נפגשו שמונה פעמים לפני כן בגביע המדינה, כשהמאזן עומד על 3:5 לטובת ירושלים שניצחה בשלושת המפגשים האחרונים. העונה שתיהן נפגשו רק במסגרת הליגה הבלקנית, כשכל קבוצה מנצחת באולמה הביתי של יריבתה.

הפועל ירושלים תערוך את האימון המסכם שלה בשעות אחר הצהריים בארנה בבירה, כמנהגה בשנים האחרונות, ומחר בבוקר תעשה את דרכה למרכז כשהשחקנים ינוחו לפני המשחק בכפר המכבייה ברמת גן. ירושלים תופיע למשחק ללא כריס קרמר שסובל מקרע במיניסקוס וייעדר בתקופה הקרובה, אך במקביל ישוב לפעילות ג'ייקובן בראון, שנעדר מהמשחק נגד גלבוע/גליל בשל קלקול קיבה. בירושלים מקווים כי יוכלו לשים את התקופה הרעה שעוברת עליהם בחודש וחצי האחרונים מאחוריהם ולהעפיל לגמר בפעם השלישית ברציפות.

שחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
דריל מונרו/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

בדיוק כמו הפועל ירושלים, גם מכבי ראשון לציון מגיעה למשחק בעיצומה של תקופה רעה מאוד. הקבוצה של גיא גודס ניצחה פעם אחת בלבד בחמשת המשחקים האחרונים, כשהיא רושמת שלושה הפסדי בית, ותבוסה במשחק החוץ האחרון נגד מכבי תל אביב. אם התקופה הרעה והרצון לשינויים לא מספיק, באימון אתמול נפצע נועם דוברת בקרסולו, ובראשון לציון מתקשים להעריך האם יוכל לשחק. למרות זאת, דוברת השתתף בחלקים מהאימון לפני ירושלים.

"זה הולך להיות משחק קשה, משחק אגרסיבי, אנחנו מכירים אחד את השני טוב מאוד ושיחקנו אחד נגד השנייה כמה פעמים כבר העונה", אמר קפטן ראשון לציון דריל מונרו לקראת המשחק, "מי שיינצח זה מי שירצה את המשחק הזה יותר, זה לא רק טקטי, זה מי ירצה יותר את זהב-40 הדקות הללו. התקציבים לא משנים, צריכים להיות טובים יותר במשחק הזה, משחקי הדחה הם מיוחדים. אני אוהב את זה, אני מחשיב את עצמי כשחקן של משחקים גדולים, במשחק אחד הכל יכול להיות, צריך פשוט לבוא ולשחק. כקפטן אני צריך לקחת יותר על עצמי, אבל זה צריך להיות דבר קבוצתי, אם כולנו ניתן 10 אחוז יותר, נהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully