וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "אנו מתנהלים בערפל. גם בעונה הבאה נצטרך לשמור על 20% קיצוץ"

"אני נבוך מביטול משחקי היורוליג בישראל". "הטענות של הפועל ירושלים משוללות יסוד". "ספרופולוס בשורה הראשונה של המאמנים באירופה". "פניני נולד לאמן". "הייתי בקשר הדוק עם פלדה. היום אין קשרים כאלה". לקראת חצי גמר הגביע: יו"ר מכבי תל אביב מתארח ב"דאבל טים"

שלוש שנים חלפו מאז זכתה מכבי תל אביב בפעם האחרונה בגביע המדינה, והערב (חמישי, 21:10) היא תתייצב למפגש עם הפועל חולון בחצי הגמר. יו"ר המועדון, שמעון מזרחי, התארח בפודקאסט "דאבל טים" והודה שההתרגשות נותרה כבעבר, אבל חסרונם של האוהדים ביציע משפיע עליו.

על ביטול משחקי הבית של מכבי תל אביב ביורוליג:
"אני נבוך. אני מעריך שהמשחקים ייקבעו לחודש מרץ. אני חושב שבחודש הבא צריך לאפשר לאנשים בעלי תעודת המתחסן להיכנס במשורה למגרשים, גם אם ימלאו רק 30 או 40 אחוזים מהמושבים. אני מתגעגע לראות את ההיכל מתמלא ב-11 אלף איש".

על בניית הקבוצה תחת השפעות משבר הקורונה:
"אנחנו מהרהרים מה לעשות לקראת העונה הבאה. האם ניקח בחשבון שיהיה קהל? אנחנו מתנהלים בערפול גמור, ואי אפשר שלא לחשוב על בניית קבוצה. בכל מקרה אנחנו מחויבים לקצץ 20 אחוזים העונה וגם לעונה הבאה, לפי ההנחיות הממשלתיות".

מדוע מכבי תל אביב לא מחתימה שחקן חיזוק?
"אני לא יודע אם להביא היום שחקן לא יפר את שיווי המשקל בקבוצה. השוק לא משופע בשחקנים, והשיקול התקציבי הוא נכבד בכל מהלך".

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי עם סקוטי ווילבקין, יאניס ספרופולוס. ., אודי ציטיאט
"מערך שיעור מושלם". מזרחי עם יאניס ספרופולוס וסקוטי ווילבקין/אודי ציטיאט, .

על טענותיו של אייל חומסקי נגד הצהובים:
"טענה משוללת יסוד. אם ירושלים רצתה להגיע ליורוליג, היא הייתה יכולה להשיג את המקום דרך היורוקאפ. היא בחרה ללכת למפעל של פיב"א, וזה רצונה זה כבודה".

על יאניס ספרופולוס:
"האישיות שלו מיוחדת, הוא התאקלם כאן במהירות והדנ"א שלו מתאים למכבי. מערך השיעור שלו באימונים הוא מושלם. לא בכל יום רואים דברים כאלה. הוא בשורה הראשונה של המאמנים באירופה, ואני יכול רק להסיר את הכובע בפניו. לא הייתי מייחס את ההפסדים האחרונים לפתחו. אנחנו מכבדים חוזים, והוא חתום גם לעונה הבאה".

האם גיא פניני יהיה מאמן העתיד של מכבי?
"גיא פניני הוא כבר היום מאמן על המגרש. תענוג לראות את החיבור בינו לבין השחקנים האחרים. לדעתי הוא נולד להיות מאמן, ואני צופה לו עתיד מזהיר בתחום הזה".

על היריבות העתיקה עם אברהם פלדה ז"ל:
"הייתי בקשר הדוק עם אברהם פלדה, עד שבועיים לפני שנפטר. גם כשאתה יריב, אתה יודע לכבד את יריבך, אם אתה יודע שהוא איש אמין ושאפשר לבטוח בו, ושתמיד תוכל לפנות אליו. וזה היה המקרה בינינו. לצערי, היום אין קשרים כאלה".

* כל הפרקים של "דאבל טים"
* מעקב ביישומוני ספוטיפיי + אפל + גוגל + ספריקר
* עוד פודקאסטים מומלצים

עוד בוואלה!

אייל חומסקי: "מכבי תל אביב לא רצתה אותנו ביורוליג, וזו טעות אסטרטגית שלה"

לכתבה המלאה

"דאבל טים", פודקאסט 25:

2:02 ביטול משחקי היורוליג בישראל: "אני נבוך"

7:42 מכבי ת"א תחת הקורונה: "מתנהלים בערפול גמור"

11:39 "הפועל ירושלים הייתה יכולה להגיע ליורוליג מהיורוקאפ"

15:12 למה ספרופולוס מצליח היכן שהאחרים נכשלו?

20:11 "גיא פניני נולד להיות מאמן"

24:47 היחסים עם אברהם פלדה והפועל ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully