וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוני ואן דה בייק שוב תחת מתקפה: "נראה כאילו השחקנים לא סומכים עליו"

הפלופ של מנצ'סטר יונייטד קיבל צ'אנס נוסף, הפעם בגביע, אך אכזב והוחלף. הפרשנים מאבדים סבלנות, סולשיאר מתעקש: "הוא היה טוב"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:1 על ווסטהאם בהארכה בגביע/ספורט 1

דוני ואן דה בייק קיבל אמש (שלישי) הזדמנות נוספת במנצ'סטר יונייטד, ושוב התקשה לעמוד בציפיות. קשר נבחרת הולנד פתח בהרכב במשחק הגביע מול ווסטהאם, אך הוחלף אחרי 73 דקות - אחרי שבקושי תרם למשחק של השדים האדומים. ב-25 המשחקים בהם שותף העונה, סופר ההולנדי שער אחד ובישול אחד בלבד.

"המבט על פניו מסכם את הצורה בה הוא משחק כרגע", ניתח שחקן העבר ג'רמיין ג'נאס. "הוא מפחד ולא בקצב. אני לא חושב שזו אשמתו, הוא מקצוען ומנסה לעשות את הטוב ביותר שלו. אבל כשאתה לא משחק לתקופה ממושכת ולא מאמינים בך ומאפשרים לך לטעות, לא תוכל להציג את הגירסה הטובה ביותר של עצמך ולהראות את הכדורגל היצירתי שהביא אותך לאן שהגעת. הייתי רוצה לראות אותו מבקש יותר את הכדור, אולי מנסה לבעוט קצת במקום למסור כל הזמן. העובדה שיונייטד כלל לא מחפשת אותו קצת מדאיגה".

מאמן העבר מארק יוז נשמע נחרץ יותר. "זה נראה כאילו לא סומכים עליו עם הכדור", אמר. "כששחקנים כמו פרד ונמניה מאטיץ' רואים את מרכוס רשפורד, אנתוני מרסיאל ומייסון גרינווד, שהוא עדיין צעיר, הם מעדיפים למסור להם. לא ראיתי תנועה גדולה מדוני לשטחים, אפילו שזה סוג השחקן שהוא אמור להיות. הוא שוב מאכזב. הוא משחק עבור מנצ'סטר יונייטד, מועדון ענק, והוא חייב להראות יותר".

אולה גונסאר סולשיאר בכל זאת ניסה להגן על הקשר שלו, שפתח עד כה פעמיים בלבד במסגרת הליגה. "במחצית הראשונה דוני היה טוב מאוד", טען, "יצרנו שטחים והוא היה חלק מזה. הוא עשה עבודה טובה ונקייה. במחצית השנייה כל הקבוצה היתה פחות טובה ורציתי לבצע מספר שינויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully