וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן: "אני מבקיע פחות כי אני משחק בקבוצה הרבה פחות התקפית"

חלוץ ויאדוליד על ההאטה בקצב הכיבושים שלו בספרד: "הוכחתי שאני מסוגל להבקיע גם ברמות הללו". השמועות על עתיד המאמן? "אני בוטח בו"

שון וייסמן כובש בגביע הספרדי מול לבנטה/ספורט1

שון וייסמן וריאל ויאדוליד מתמודדים עם משבר. בזמן שהקבוצה ירדה מתחת לקו האדום, החלוץ מתקשה לשחזר את קצב הכיבושים המסחרר שלו מהעונה שעברה בוולפסברגר האוסטרית, ומצא את הרשת בליגה הספרדית בפעם האחרונה לפני יותר מחודש. בסך הכול, מאזנו בליגה הספרדית עומד על שלושה כיבושים - מספרים מאכזבים ביחס ל-30 השערים שכבש אשתקד באוסטריה.

"ההבדל הגדול מבחינתי הוא בסגנון המשחק של הקבוצה", אמר וייסמן במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול אייבר בשבת. "בעונה שעברה שיחקתי באוסטריה בקבוצה מאוד התקפית, ששאפה לסיים בצמרת וסיימה את העונה במקום השלישי. כאן זה קצת יותר קשה, כי הקבוצה משחקת בסגנון אחר. זה תהליך, ולוקח זמן להתרגל למצב הזה. יחד עם זאת, הוכחתי שאני מסוגל לכבוש גם ברמות הללו ואני מקווה להמשיך לעשות זאת".

שון וייסמן שחקן ריאל ויאדוליד. Soccrates Images, GettyImages
יצליחו לפתוח דף חדש? שון וייסמן/GettyImages, Soccrates Images

וייסמן הוסיף: "אני לא מרגיש שהקבוצה לא עובדת בשבילי מספיק. אני משתדל להיות כמה שיותר פעיל, אבל זה לוקח זמן. המצבים והשערים יגיעו, כי הקבוצה עובדת בשביל זה. בתור חלוץ, אף פעם לא כיף כשהכדורים לא נכנסים. ברור שזה מפריע לי ברמה האישית, אבל כולנו כקבוצה חייבים להיות טובים יותר".

וייסמן אף הגיב לשמועות על מעמדו המעורער של מאמן הקבוצה סרג'יו, שעלול לשלם בקרוב במשרתו על התוצאות הלא מרשימות. "אני סומך על הקבוצה וגם על המאמן. אני מאושר להיות חלק ממועדון כזה, ויודע שנעשה הכל כדי לצאת מהסיטואציה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully