וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס לקראת חולון: "לא לוקח את הזכייה בגביע כמשימה אישית"

10.2.2021 / 11:40

מאמן מכבי תל אביב שעדיין לא הניף גביע בישראל, דרוך לקראת חצי הגמר (חמישי, 21:10, ספורט 5). זלמנסון על הקרב של הפועל ירושלים מול ראשל"צ (18:30): "משחק שיכול לשנות את העונה"

מכבי תל אביב, הפועל ירושלים, הפועל חולון או מכבי ראשון לציון - אחת מהן תניף את גביע המדינה באפריל, אבל בדרך לשם הן יצטרכו לנצח מחר (חמישי) בערב חצאי הגמר. מחזיקת הגביע הפועל ירושלים תתמודד מול מכבי ראשון לציון במשחק הראשון של הערב ב-18:30, וב-21:10 ייפתח המשחק השני בין האלופה מכבי תל אביב להפועל חולון (שידורים ישירים בספורט 5).

לקראת המשחקים, ערך איגוד הכדורסל מסיבת עיתונאים בהשתתפות מאמני הקבוצות יאניס ספרופולוס, דאיניוס אדומייטיס, גיא גודס וסטפנוס דדאס, יחד עם נציגי הקבוצות יובל זוסמן, עידן זלמנסון, נמרוד טישמן וגיא פניני. כמו כן, הודיעו באיגוד כי המטרה היא לערוך את משחק הגמר בנוכחות קהל, בתקווה שהדבר יאושר ויתאפשר.

גיא גודס, נמרוד טישמן, מכבי ראשון לציון, לצד דאיניוס אדומייטיס, עידן זלמנסון, הפועל ירושלים. מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב, צילום מסך
ירושלים תזכה בגביע בפעם השלישית ברציפות?/צילום מסך, מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

המשחק הראשון יפגיש כאמור בין הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון, בשחזור של הגמר בעונה שעברה. הרכז הצעיר של ראשל"צ נועם דוברת, בספק גדול למשחק בשל פציעה בקרסול. שתי הקבוצות מגיעות במומנטום פחות טוב, אחרי הפסדים בליגה.

"אין ספק שזה אתגר גדול. זה משחק עם הרבה לחץ, וצריך להביא את הכי טוב שלנו ל-40 דקות. עם כל הבעיות שיש לנו השנה, נשים את הדברים בצד וננסה למקסם את היכולות שלנו ל-40 דקות", אמר מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. "במשחק אחד, אפשר להתעלות. ברור שלירושלים יש יתרון בכמה עמדות, אבל היכולת המנטלית תשחק פה תפקיד".

"אין לנו הרבה זמן להתאמן, אבל נהיה מוכנים מחר ב-100 אחוז. אנחנו מתייחסים לזה כאל גמר לכל דבר, ורוצים לנצח בכל הכדורים האבודים, בכל הדברים הקטנים שמנצחים משחקים מהסוג הזה", אמר דאיניס אדומייטיס.

עידן זלמנסון הוסיף: "כדורסל זה משחק של התאמות, ואני חושב שלמרות המשחקים האחרונים אנחנו במגמת שיפור. האתגר הכי גדול הוא לשים את כל המערכת על אותו דף. אמנם השיטה של המאמן החדש שונה, אבל אנחנו מתאימים את עצמנו".

עוד מזלמנסון: "אחרי ההפסד האחרון, הייתה לנו שיחה בין השחקנים. הבנו שזה המשחק שיכול לשנות את העונה. בהפועל ירושלים תארים זאת המילה הנרדפת של המועדון, אז כולנו מבינים את המשמעות. יש לנו היסטוריה לא קטנה עם ראשון לציון בשנים האחרונות, אבל כן, אנחנו מבינים שהמשחק הזה יכול לשנות את העונה".

יאניס ספרופולוס, יובל זוסמן, מכבי תל אביב, לצד סטפנוס דדאס, גיא פניני, הפועל חולון. מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מכבי תל אביב מחפשת זכייה ראשונה בתואר מאז 2017/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

המשחק השני יפגיש את מכבי תל אביב והפועל חולון. "הייתי במפגשים האלה משני הצדדים, גם כשחקן מכבי תל אביב וגם כשחקן חולון, ויש לחץ בשתי הקבוצות", אמר גיא פניני. "כולם מבינים שזה משחק על עונה שלמה. אנחנו צריכים להאמין בתכנית המשחק שלנו וללכת איתה עד הסוף. יש לנו תחושה טובה בעונה הזאת, ונקווה שייראו את זה גם במשחק".

מאמן חולון סטפנוס דדאס אמר: "מחר יש לנו הזדמנות גדולה מאוד להראות שאנחנו רעבים ומסוגלים לעשות משהו גדול. מכבי תל אביב הקבוצה הטובה בישראל, אנחנו מכירים אותם מצוין ומעריכים אותם מאוד. יש לנו ביטחון בעצמנו, אבל צריך לבוא גם צנועים ולשחק את המשחק שלנו".

יאניס ספרופולוס אמר: "מאז שאני מאמן הקבוצה, לא זכינו בגביע. זאת הזדמנות גדולה בשבילנו לעשות זאת הפעם. מצד שני, אנחנו יודעים שהגביע הוא מפעל של הפתעות, ומבינים שצריך לדבוק בתכנית המשחק שלנו. אנחנו רוצים לשחק טוב יותר מאשר המשחקים ששיחקנו נגדם העונה".

ספרופולוס על העובדה שלא זכה עדיין בגביע המדינה: "אני לא לוקח את זה כמשימה אישית. לא חשוב כמה שנים אתה נשאר במועדון כשחקן או כמאמן, המועדון תמיד גדול יותר. אעשה את הטוב ביותר עבור המועדון, לא עבור השאיפות האישיות שלי".

יובל זוסמן אמר: "כמו שאר המשחקים שלנו נגד חולון השנה, יהיה משחק צמוד עם יכולת התקפית מאוד גבוהה. ננסה לעצור אותם על סקור כמה שיותר נמוך ולעצור את משחק המעבר והמתפרצות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully