וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה מחוץ לסגל מכבי תל אביב. יונתן כהן ימתין עוד משחק

10.2.2021 / 10:24

קשר מכבי תל אביב סובל מפגיעה בקרסול ולמרות שהתאמן, הוא ממשיך לחוש כאבים ולא ישחק נגד הפועל חדרה (20:15, ספורט1). מלך שערי הקבוצה שכבר כשיר ומתאמן באופן מלא, יצפה במשחק שוב מהיציע כדי לא לסכנו. דן ביטון עשוי לפתוח על חשבון אבי ריקן

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:1/ספורט 1

קשר מכבי תל אביב סובל מפגיעה בקרסול ולמרות שהתאמן, חש כאבים. החלוץ שכבר כשיר ומתאמן מלא יצפה שוב מהיציע במשחק הערב מול הפועל חדרה כדי לא לסכנו.

במכבי תל אביב החליטו לא לקחת סיכון ולהמתין עוד קצת עם החזרה של יונתן כהן למגרשים. חלוץ מכבי תל אביב התאמן השבוע בצורה מלאה וכבר הרגיש כשיר לגמרי אחרי הפציעה שעבר לפני שבועיים וחצי, אבל בצוות המקצועי הוחלט בסופו של דבר אתמול בתום האימון שכהן ימתין לפחות עוד משחק בטרם ישוב, ולא ישותף הערב (רביעי, 20:15, ספורט1) נגד הפועל חדרה.

שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה מול שחקן הפועל באר שבע מריאנו באריירו. דני מרון
עדיין חש כאבים. אייל גולסה/דני מרון

גורם במכבי תל אביב הזכיר הבוקר את שחקן הפועל באר שבע סינטיאהו סלליך שחזר אתמול לשחק אחרי קרע קטן בשריר וכבר במחצית הראשונה ביקש חילוף בגלל שהרגיש שוב את הפציעה.

גם אייל גולסה ייעדר הערב מהסגל. גולסה פצוע בקרסול, אבל התאמן ביומיים האחרונים. הוא עדיין מרגיש כאב חד באזור והוא לא ייכלל הערב בסגל למשחק מול הפועל חדרה. גולסה לא היה בסגל גם בשבת האחרונה מול בני סכנין ומי שהחליף אותו היה אבי ריקן. פטריק ואן לוון עשוי הפעם לתת לדן ביטון לפתוח בעמדה הזו. הקפטן שרן ייני עשוי לשוב ל-11 וכך גם טל בן חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully