וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר רוצה לשחק בנבחרת ישראל: "כדאי שידברו איתי מעכשיו"

עוזר מאמן ברוקלין מחכה לפנייה מהאיגוד לקראת היורובאסקט: "אם יזמנו אותי, 100 אחוז שאתייצב". וגם: התכנית לעשות עלייה והיוזמה שלו לקידום הכדורסלן הישראלי

שחקן מכבי תל אביב אמארה סטודמאייר. קובי אליהו
יעשה עלייה? סטודמאייר/קובי אליהו

אמארה סטודמאייר כבר החל את הקריירה השנייה שלו בארצות הברית, אבל זה לא מפריע לו לשאוף על חזרה למגרשים בישראל. שחקן העבר בן ה-38 שמשמש העונה עוזר מאמן בברוקלין נטס, סיפר אמש (שלישי) בשיחת זום עם תלמידי "ישיבה יוניברסיטי" על חלומו ללבוש את המדים הכחולים-לבנים של נבחרת ישראל ביורובאסקט 2022.

"המטרה שלי היא להגיע עם ישראל לאולימפיאדה", הצהיר סטודמאייר, שבעונה שעברה במדי מכבי תל אביב עדיין נראה בכושר טוב מאוד, על אף גילו. "אני לא בטוח כמה זה אפשרי, אבל עדיין יש לי כמה שנים טובות מבחינה גופנית. אם הם רוצים אותי, כדאי שנתחיל לדבר על זה כבר מעכשיו, כי אני אצטרך להיכנס לכושר ולהתכונן לזה. אם יזמנו אותי, 100 אחוז שאתייצב. אין ספק לגבי זה".

זו לא הפעם הראשונה שסטודמאייר מביע רצון לשחק בנבחרת ישראל, דבר שלא התאפשר בעבר בשל מגבלות תקנוניות. סטודמאייר לא רשאי לשחק בנבחרת ישראל משום ששיחק בעבר בנבחרת ארצות הברית, אולם איגוד הכדורסל יכול לבקש בקשה חריגה שייתכן שתאושר.

שחקן מכבי תל אביב אמארה סטודמאייר. דני מרון
עדיין רוצה לחזור לפרקט. אמארה/דני מרון

כך או כך, אלה לא התוכניות היחידות של סטודמאייר בישראל. בריאיון סיפר סטודמאייר שהוא מתכוון להביא לישראל לטורנירים כאלה ואחרים שחקניות צעירים מהאקדמיות שהוא מנהל, כדי שיתמודדו מול שחקנים ישראלים מהליגה הלאומית והארצית. "כשהקורונה תסתיים, אביא שחקנים מהאקדמיות שלי כדי שיתמודדו עם שחקנים מול הליגה השנייה והשלישית בישראל. אני מאמין שזה יתרום להם הרבה, ויעלה את הרמה של הכדורסלן הישראלי", אמר.

סטודמאייר טוען שהוא מתכנן לקבוע את ביתו בישראל בעתיד. "אני אזרח ישראלי, ואני מתכוון לעשות עלייה אחרי שאבין בדיוק איך נראית הקריירה הבאה שלי, אחרי שאתחתן מחדש. אין ספק שאשמח להתגורר בישראל, 100 אחוז".

סטודמאייר אף סיפר פעם נוספת על השתלשלות העניינים בקיץ. "עמדתי להישאר במכבי תל אביב. כבר חיכיתי לזה, והאמנתי שאיהנה בישראל. אבל אז חשבתי שלעבוד בברוקלין תהיה הזדמנות טובה לחזור לנבא בצורה כלשהי, אז הרמתי לסטיב נאש טלפון ושאלתי אותו מה דעתו על האפשרות הזאת, והוא מיד אמר 'כן'. ככה זה התחיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully