וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בעימות: אנטוניו קונטה שלח אצבע משולשת אל עבר נשיא יובנטוס

אנדראה אניילי צרח על מאמן אינטר "לך תזד**ן", קונטה לא נותר חייב: "הם צריכים להיות מנומסים יותר ולגלות יותר כבוד"

תקציר: יובנטוס - אינטר 0:0/ספורט 1

אינטר קיוותה להשלים אמש (שלישי) ולעלות לגמר הגביע האיטלקי, אך סיימה ב-0:0 בלבד עם יובנטוס והודחה בשל ההפסד 2:1 מהמשחק הראשון. בסיום המשחק נרשמה תקרית בין אנטוניו קונטה ונשיא יובנטוס אנדראה אניילי, שנשמע צועק על מאמן הנראזורי "לך תזד**ן, תסתום את הפה חמור". קונטה לא נשאר חייב, ושלח אצבע משולשת לעברו של הנשיא בדרכו לחדרי ההלבשה.

"אני חושב שהם צריכים להיות מנומסים יותר", אמר קונטה על האלופה. "הם צריכים לגלות יותר ספורטיביות וכבוד כלפי האנשים שעובדים".

מאמן הנראזורי אף סיכם את המשחק עצמו ואמר: "היינו צריכים לנצל טוב יותר את ההזדמנויות שלנו. בסופו של דבר שילמנו על המשחק הראשון ונתנו ליובנטוס כמה מתנות. צר לי, כי אלה משחקים של 180 דקות ולא 90. אתה עושה טעויות וצריך ללמוד מהם".

על רומלו לוקאקו המתוסכל שלא הצליח לפצח את הגנת הגברת הזקנה אמר קונטה: "היה משחק קשה, ליובנטוס יש שחקנים מצוינים. רומלו לא היה כשיר ב-100 אחוז אבל נתן כל מה שיש לו. יש רגעים כאלה, אבל הוא שחקן חשוב עבורנו. המסע שלנו רק החל. אנחנו מפחידים את היריבות שלנו, וזה גם מה שעשינו נגד יובה".

מנגד, המאמן המנצח אנדראה פירלו סיכם: "עדיין לא עשינו שום דבר. אבל לאינטר כמעט לא היו שום הזדמנויות אז אנחנו מרוצים מאוד. תמיד אמרתי שאני בר מזל שיש לי ארבעה בלמים כל כך טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully