וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בית"ר ירושלים: דומביה צפוי לערוך בכורה בהרכב. אלמוג כהן ימשיך כבלם

אטפלד התייחס לעובדה שיריבתו (ה', 20:15, ספורט 1) לא שיחקה מעל שבועיים: "הם לא עייפים", מוחמד: "תקופה מוזרה"

מחזור 20הסתיים11/02/2021
מכבי נתניה
  • גורי (77)
2:1
  • (9) אוחנה
  • (61) ורד
בית"ר ירושלים
תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה/ספורט 1

בית"ר ירושלים

מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "זו תקופה שאף אחד לא עבר בצורה כזו כמו שאנחנו עוברים את החלק הזה של העונה. זה משהו שאף מאמן לא עבר. אנחנו לא יודעים לקראת מה אנחנו הולכים ואיך אנחנו יכולים להרים את הקבוצה כש-21 שחקנים נדבקו בקורונה ואין לנו מושג איך הם ייראו אחרי שבוע. קשה למצוא שחקנים איכותיים בחלון הזה, אבל המועדון עבד קשה כדי לצרף שחקנים".

קשר בית"ר עלי מוחמד הוסיף: "אנחנו מתאמנים וחוזרים לאט לאט. לפני הקורונה שיחקנו בכל שלושה ימים ועכשיו היו עשרה ימים בלי משחק, כל הזמן היינו בבית. זה מוזר. אין לי הרבה מה להגיד על ניקו אולסק, שיחקתי איתו ואני מכיר אותו טוב".

סלובודן דראפיץ מאמן בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית״ר ירושלים, אתר רשמי
לא יודעים לאיזו קבוצה לצפות. דראפיץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית״ר ירושלים

מכבי נתניה

אחרי שלא ספגה שלושה משחקים ברציפות ובידיעה שניצחון יכול להעלות אותה עד למקום הרביעי בטבלה, מכבי נתניה תארח מחר (חמישי) את בית"ר ירושלים (20:15, ספורט 1). המאמן ריימונד אטפלד התייחס לקראת המשחק ליריבה שלא שיחקה יותר משבועיים: "זה יכול לעבוד לשני הצדדים. הם בוודאות לא פצועים או עייפים כי לא שיחקו בזמן האחרון. מנגד הם איבדו קצת מהכושר שלהם עקב חוסר באימונים. אני חושב שכדורגלנים תמיד רוצים לעשות מה שהם אוהבים וכשזה נלקח מהם, הם לא יכולים להיות מרוצים מזה".

המאמן ההולנדי דיבר גם על החתמתו של שיר צדק: "קודם כל אנחנו שמחים ששיר איתנו. שיר היה תחת הרדאר שלנו כבר לא מעט זמן. נוכל להתשמש באיכויות ובנסיון הרב שיש לשיר". וגם על פציעתו של חן עזרא: "לצערנו, חן כבר החמיץ משחקים השנה, התמודדנו עם זה ונאלץ להמשיך להתמודד עם זה בשבועות הקרובים. אנחנו מאחלים לחן החלמה מהירה ומקווים שיחזור אלינו בקרוב".

אבובאקר דומביה אמור לפתוח לראשונה בהרכב על חשבון בן אז'ובל, בעוד עידו וייר יתפוס את מקומו של כרם ג'אבר המורחק. אלמוג כהן ימשיך במרכז ההגנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד. ברני ארדוב
מרוצה מהגעת שיר צדק. ריימונד אטפלד/ברני ארדוב

טריוויה

* מכבי נתניה לא ספגה בשלושת המשחקים האחרונים, מאז שאלמוג כהן הוסט לעמדת הבלם. שער נקי בארבעה משחקים? את זה היא לא עשתה בליגת העל מאז אפריל-מאי 2008, עד שנעצרה עם תבוסה 3:0 מול האלופה דאז בית"ר ירושלים. השריד היחיד מהרצף הקודם: אלמוג כהן כמובן.

* אלא שבכל 10 המפגשים האחרונים עם בית"ר ירושלים, נתניה הוציאה לפחות כדור אחד מהרשת. הפעם האחרונה ששמרה מולה על שער נקי הייתה באוגוסט 2015, עם 0:0 ביתי. גם אז סלובודן דראפיץ' ושי ברדה אימנו את בית"ר.

* כל חמשת הניצחונות של בית"ר העונה היו על האפס, וכך גם הניצחון האחרון בעונה שעברה (0:3 על הפועל תל אביב בפלייאוף העליון). הפעם האחרונה שספגה ובכל זאת ניצחה: 1:2 על מ.ס. אשדוד במרץ אשתקד.

* בית"ר ספגה רק חמישה שערים במשחקי החוץ שלה עד כה - הכי מעט יחד עם קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully